Галузь народного господарства, що спеціалізується на товарно-грошовому обміні і грає ролі посередника між виробництвом і споживанням, у т.ч. особистим . Т. признавана активно впливати на товарну пропозицію через систему замовлень і господарських договорів і на купівельний попит через асортиментну політику, ціни, рекламу і т.п.Т. виконує важливі соціально-економічні функції: покупка товарів у виробників, що забезпечує збут продукції народного споживання і відшкодування витрат на виробництво товарів; концентрація і збереження товарів, розподіл товарних ресурсів по призначенню ; продаж товарів споживачам, у т.ч. населенню, тобто задоволення купівельного попиту. ДО Т. як галузі народного господарства відноситься суспільне харчування , кінцевим результатом діяльності якого є продаж виготовленої продукції.
Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.