UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. ЄТКД
  4. Менеджмент маркетинговий

Менеджмент маркетинговий

Менеджмент, тобто керування комерційними системами у виробничій і невиробничій сферах. В умовах закордонних країн з високорозвиненою ринковою економікою орієнтується на виявлення аналізу й обліку потреб, запитів і переваг потреблений, тобто нерозривно зв'язаний з маркетингом (См. Маркетинг).Тому для ринкової економіки цих країн правомірним є вживання словосполучення "менеджмент маркетинговий ". В умовах сучасного етапу перехідної економіки Росії вимоги і задачі маркетингу реалізуються тільки частково. Для гнітючої більшості комерційних систем Російської Федерації менеджмент усе ще орієнтований на ринок виробника, а не на ринок споживача. У силу цього в умовах економіки РФ правомірно користуватися словосполученнями: "менеджмент виробничий ", "менеджмент товарний ".Найважливішим принципом маркетингового підходу до керування фірмою є цільова орієнтація всіх елементів виробничої системи, а також виробничої і соціальної інфраструктури, що обслуговує цю систему, на рішення проблем, що виникають у потенційного споживача товарів і послуг, виведених фірмою на ринок.Менеджмент фірми являє собою складну (поліструктурну ) систему. Структура його як система управлінських відносин характеризується взаємозалежними відносинами основних функцій, до складу яких входять:- функція підготовки управлінського рішення ;- функція ухвалення управлінського рішення;- функція організації виконання;- функція обліку й аналізу діяльності банків;- функція контролю і нагляду за реалізацією управлінських рішень ;- функція оперативного регулювання процесу виконання управлінських рішень .У процесі керування зазначений цикл систематично повторюється як у відношенні усієї фірми в цілому, так і у відношенні її окремих підсистем і товарів.

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору