Вид господарського керування корпоративними об'єднаннями, основними функціями якого є стратегічне планування розвитку вхідних у корпорацію господарських одиниць і корпорації в цілому по видах виробленої продукції, робіт і послуг, обсягам випуску продукції, її відновленню, розвиткові видів виробництва і технології, використання і реконструкції устаткування, досягнення конкурентних переваг на ринках нової продукції і традиційних ринків, забезпечення стійкого росту продуктивності праці, удосконалювання організаційної структури корпорації і комунікаційних відносин між її елементами і приведення їх у відповідність зі змінами в сфері виробництва й умовами ринку.Основними складовими елементами корпоративного керування є : стратегічне планування, стратегічний аналіз і контроль, обґрунтування і прийняття рішень по корпоративним цілям (загальним для компанії в цілому), по цілям окремих видів бізнесу (зміни продукції, технології, розширення ринку збуту), створенню нових бізнесів-одиниць, по розробці фінансового плану і фінансової моделі для кількісного аналізу економічної ефективності різних напрямків діяльності корпорації і її структурних підрозділів (прибуток валова на акціонерний капітал, перерозподілена прибуток, ріст товарообігу, прибуток на инвестируемый капітал, ріст продуктивності праці і якості продукції). Одним з напрямків корпоративного керування є контрактна система постачань комплектуючих зі спеціалізованих дрібних підприємств у корпорації.
Джерело: Денисов А.Ю., Жданов С.А. Экономическое управление предприятием и корпорацией, 2002.