Концепція, що кладеться в основу інвестиційних проектів. У систему П.а. входять:1. Технічний аналіз, тобто задача визначити найбільш ефективні для даного інвестиційного проекту техніки і технології.2. Комерційний аналіз (маркетинговий ), тобто аналіз ринку збуту продукції і послуг, що будуть вироблятися після реалізації інвестиційного проекту.3. Інституціональний аналіз, тобто оцінка організаційно-правового, адміністративного, політичного середовища , у якій буде відбуватися реалізація проекту, і пристосування його до цього середовища , а також пристосування самої організаційної структури фірми до проекту.4. Соціальний (соціально-культурний ) аналіз, тобто дослідження впливу проекту на життя місцевих жителів.5. Аналіз навколишнього середовища, тобто виявлення й експертна оцінка збитку, наносимого цим проектом навколишньому середовищу, і пропозиція способів зм'якшення або запобігання цього збитку.6. Фінансовий аналіз і економічний аналіз, тобто зіставлення витрат і вигод від проекту.Економічний аналіз оцінює прибутковість проекту з погляду всього суспільства (країни). Фінансовий же аналіз - оцінює неї з позиції фірми і її кредитора (якщо проект кредитується).
Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.