UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Інформ. технології, статистика, соціологія
  4. SWOT - аналіз

SWOT - аналіз

SWOT- ANALYSІ (STRENGTHS, WEAKNESSES, OPPORTUNІTІES, THREATS - ANALYSІ ) - метод маркетингового аналізу у виді процедур збору даних і установлення відповідності між внутрішніми сильними і слабкими властивостями організації, сприятливими і несприятливими факторами зовнішнього середовища . Етапи SWOT - аналізу: 1. Розподіл дані дослідження маркетингової діяльності організації у відповідні розділи : Сильні і Слабкі сторони , Можливості і Погрози. 2. Використання структурованих даних для визначення напрямків зміни, поліпшення положення справ.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору