UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Інформ. технології, статистика, соціологія
  4. Таргетинг

Таргетинг

(від англ. target - ціль) - механізм, що дозволяє виділити з усієї наявної аудиторії тільки ту частину, що задовольняє заданым критеріям (цільову аудиторію), і показати рекламу саме їй. Наприклад, великі пошукові системи, що продають покази баннеров по запитах користувача, визначають область його пошуку і показують йому баннеры, подібні по тематиці. Рекламодавці прагнуть купувати покази баннеров саме на вузьких-тематичних сайтах (або розділах сайтов), де гнітюча частина відвідувачів цікавиться заданим типом продукції/послуг. Такий вид реклами найбільш ефективний, хоча і більш дорогою . Найпростіший і найбільш популярний вид таргетинга здійснюється шляхом простого підбора рекламних площадок - так, щоб їхня аудиторія відповідала цільовий по своїх інтересах, вікові, місцю проживання і т.п. Рекламні мережі звичайно також надають можливості таргетинга по рекламних площадках, географії, часові показу (ранок або вечір, буден або вихідні ). Унікальну можливість таргетинга надають пошукові машини, оскільки до них звертається відвідувач із уже сформульованою потребою (запитом). Контекстна реклама (див. Види розміщення реклами) на пошукових машинах показується користувачеві в залежності від словосполучень, що утримуються в його пошуковому запиті. Така реклама є досить ефективної , тому що сприймається людиною не як прикра перешкода, а як додаткова інформація з запитаній їм темі.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору