UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Інвестиції
  4. Життєвий цикл виробу

Життєвий цикл виробу

Проміжок часу від задуму виробу до зняття його з виробництва і продажі. У маркетингу життєвий цикл виробу - це період чергування наступних фаз: розробки (НИОКР), виходу на ринок, серійного виробництва і широких продажів, насичення ринку, морального старіння (загасання продажу і виробництва виробу) і зняття його з виробництва (тобто , це модель руху товарообігу і прибутку у функції часу).

Джерело: Денисов А.Ю., Жданов С.А. Экономическое управление предприятием и корпорацией, 2002.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору