UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Інвестиції
  4. Модель обсягу випуску продукції

Модель обсягу випуску продукції

Математична формалізація причинно-наслідкових зв'язків між головними економічними параметрами підприємств, кількісно визначальна залежність обсягу випуску продукції за фіксований період часу (місяць, квартал, рік) від перемінних витрат на одиницю продукції, постійних витрат, относимых на цю продукцію, ціни одиниці продукції, темпів її реалізації і надходження виторгу, наявності власного і приваблюваних для виробництва продукції фінансових засобів , наявних обмежень на наявність і надходження необхідних для випуску продукції ресурсів.

Джерело: Жданов С.А. Основы теории экономического управления предприятием, 2000.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору