UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Маркетинг
  4. Аналіз прибутковості (рентабельності)

Аналіз прибутковості (рентабельності)

Прибутковість суб'єкта, що хазяює, характеризується абсолютними і відносними показниками.Абсолютний показник прибутковості - це сума прибутку, або доходів .Відносний показник - рівень рентабельності. Рентабельність являє собою прибутковість, або прибутковість виробничо-торговельного процесу. Її величина виміряється рівнем рентабельності, що визначається процентним відношенням прибутку від реалізації продукції до собівартості продукції.Рівень рентабельності фірми визначається в двох напрямках : рентабельністю продукції і рентабельністю фірми. Рентабельність продукції виміряється процентним відношенням прибутку від реалізації товарів до товарообігу. Основними факторами, що впливають на чистий прибуток, є розмір виручки від реалізації продукції, рівень собівартості, рівень рентабельності, доходи від позареалізаційних операцій, витрати по позареалізаційних операціях, величина податку на прибуток і інші податки, виплачуваних із прибутку.Аналіз прибутковості суб'єкта, що хазяює, проводиться в порівнянні з планом і попереднім періодом.

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору