UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Маркетинг
  4. Аналіз конкурентного середовища

Аналіз конкурентного середовища

Це дуже важлива частина маркетингових досліджень, здійснюваних фірмами-інвесторами. Процес аналізу конкурентів проходить ряд етапів, на яких фірма повинна розробити систему інформації про конкурентів, що включає виявлення конкурентів, визначення джерел інформації про конкурентів, аналіз цієї інформації.Для комплексного аналізу конкурента необхідна наступна інформація:- назва фірми-конкурента або потенційного конкурента;- чисельність і склад персоналу фірми-конкурента;- детальна структура організації фірми-конкурента і її підрозділів;- докладні дані про фінансовий стан фірм-конкурентів;- оцінка ринку, на якому оперує конкурент;- докладна інформація про наявний ряд товарів (послуг), включаючи їхню якість і ціни;- дані про діл ринку, що обслуговується, по сегменті й у географічному аспекті;- інформація про рекламу і стимулювання збуту, рівні витрат капіталів, часу , про вибір засобів ;- інформація про основні сегменти споживачів, що обслуговуються. Оцінка іміджу фірми на ринку;- дані про витрати на дослідження і розвиток, придбання устаткування. Вивчення основних напрямків розвитку і географічного охоплення;- інформація про рівень, термін служби, використанні , продуктивності, ступені завантаження, політиці в області заміни устаткування;- дані про основних постачальників;- інформація про персонал (чисельність, взаємини, продуктивність роботи, ставки заробітної плати, політика заохочень і санкцій);- дані про основних службовців;- дані про системи контролю, інформації і планування.Особливо важливе значення мають аналіз стратегії й оцінка стратегічних можливостей.Стратегія основних конкурентів аналізується для оцінки їх сильних і слабких сторін , щоб виробити стратегічні альтернативи фірми і визначити найбільш ймовірні відповідні дії конкурентів на стратегічні маневри фірми.Аналіз стратегії конкурента діє в наступних напрямках :- оцінка мети фірми-конкурента;- оцінка перспективи поліпшення її діяльності;- оцінка сильних і слабких сторін конкурента;- оцінка здатності фірми пристосовуватися до ринкових умов, що змінюються;- оцінка кваліфікації персоналу;- оцінка діяльності вищого керівництва .

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору