UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Маркетинг
  4. Планування фірми стратегічне

Планування фірми стратегічне

У процесі стратегічного планування підготовляються варіанти стратегічного плану, що є важливим управлінським рішенням керівництва фірми. Воно сприяє строгої координації зусиль, що починаються фірмою, і тих стратегій, що керівництво фірми обрало для досягнення цілей фірми (місії). Планування значне зменшує ризик прийняття керівництвом невірного рішення через недостатність інформації в сформованих внутрішніх і зовнішніх умовах.Воно служить базою для наступного контролю, а також сприяє підвищенню готовності фірми до раптових змін ринкової ситуації.Стратегічний план є базою для наступного контролю, оперативного обліку й аналізу, а також оперативного регулювання діяльності фірми, і тим самим підвищує готовність фірми до раптових змін ринкової ситуації. Для реалізації стратегічного плану розробляються тактичні, поточні плани, що, як правило, розробляються на тривалий період (на п'ять і більш років). У стратегічному плані знаходять висвітлення:1) вихідні умови й оцінка середовища , у якій фірмі має бути діяти;2) пріоритети ринку, під впливом яких відбувається розподіл засобів ;3) оцінка сильних і слабких сторін фірми, можливостей і небезпек;4) корективи стратегії з метою реалізації ринкових можливостей;5) вибір часу стратегічних дій;6) очікувані результати.Принциповою вимогою до стратегічного плану є точна відповідність його профілеві фірми. План повинний бути ув'язаний з наявними можливостями і ресурсами. Важливою вимогою до стратегічного плану фірми є його внутрішня сумісність із планами структурних підрозділів. Це забезпечує координацію зусиль всіх організаційних одиниць фірми при досягненні корпоративних цілей.Без об'єктивної оцінки ситуації, що складається, стратегічний план стає дезорієнтованим , тобто неправильно оцінюються можливості і небезпеки, сильні і слабкі сторони конкурентів, спотворюються пріоритети інвестування.Стратегічний план повинний містити розгорнутий опис намічуваних заходів і термінів їхнього здійснення, а також очікуваних наслідків (у тому числі передбачуваний результат діяльності).Компонентами стратегічного плану є : задача ; мети ; діагноз вихідного стану ринків; оцінка факторів, що впливають на стратегію фірми; оцінка ризиків і можливостей; оцінка фінансових результатів.

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору