UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Маркетинг
  4. Антимонопольне регулювання

Антимонопольне регулювання

Обмеження за допомогою правових актів і судової практики можливостей монопольного контролю за збутому , установленням цін, умовами продажу з боку одного великого постачальника, олігополій і картельних змов (установлення для великих корпорацій граничних часток участі в партнерських фірмах, пряма реорганізація монополістичних структур). Антимонопольне регулювання захищає вільну конкуренцію, підтримує малий і середній бізнес.

Джерело: Бункина М.К., Семенов А.М., Семенов А.М. Макроэкономика, 2003.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору