UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Загальносуспільне і господарське право
  4. ВИПАДКИ АВАРІЙНІ НА МОРСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ

ВИПАДКИ АВАРІЙНІ НА МОРСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ

аварія корабля, аварія, подія в результаті стихії (бури, шторму , урагану, цунамі, зледеніння й ін.) або інших причин, наприклад, людського фактора - помилок у розрахунках при проектуванні і будівництві або технічній експлуатації судів. Серед причин А.с. превалюють помилки технічної експлуатації судів (неправильне навантаження і баластування, порушення правил перевезення небезпечних вантажів, незадовільна підготовка екіпажа й ін.), з них основна - зіткнення суден (незважаючи на високе технічне оснащення новітніми радіолокаційними й іншими засобами виявлення). Це порозумівається бурхливим ростом кількості судів у водах Світового океану, різкою інтенсивністю руху в морських каналах, протоках і т.д., великими габаритами, тоннажем, загальною побудовою судів. Капітан судна, на якому відбувся А.с., зобов'язаний скласти технічний акт про те, що трапилося,. За результатами розслідування А.с. складається висновок , що містить докладний опис обставин, умов і причин А.с., осіб , винних в аварійному випадку, опис наслідків аварійного випадку з докладним переліком ушкоджень і втрат. У число збитків входять: вартість виправлень аварійних ушкоджень, вартість рятувальної операції (див. Договір рятування), при повній загибелі судна - його балансова вартість (за винятком зносу). Розслідування причин аварійних випадків у РФ покладено на Державну морську аварійно-рятувальну службу (ГМАСС) Департаменту морського транспорту Мінтрансу РФ.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору