UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Страхування
  4. Контроль

Контроль

Одна з функцій керування (менеджменту); це теорія і практика управлінських рішень із приводу виявлення:- чи вчасно проінформовані виконавці про те, які дії, що випливають з управлінських рішень , і в які терміни вони повинні виконати;- чи правильно зрозумілі виконавцями зміст і зміст управлінських рішень у тій частині, у якій вони виступають як відповідальні виконавці;- чи маються погрішності і помилки і чи потрібні в зв'язку з цим якісь коректування в управлінських рішеннях або в організації виконання рішень ;- чи знають виконавці про систему мотивацій і санкцій, встановленої у фірмі для персоналу, що виконує рішення , як ними оцінюється достатність і ефективність цієї системи і не має потреби чи вона у внесенні якихось коректив;- чи відповідає реальний процес виконання управлінських рішень тим задачам , що були закладені в управлінські рішення ;- чи мається необхідність в організації додаткового і заглибленого інформування виконавців, організації консультацій і перепідготовки виконавців, а також застосуванні санкцій стосовно тих, хто по недбайливості або намірові не виконав дій, передбачених або очевидно випливають з управлінських рішень . Основними вимогами до контролю в керуванні є :орієнтованість на результати: у центрі уваги повинне бути рішення задач , що коштують перед організацією;відповідність справі: контроль повинний вимірювати й оцінювати те, що дійсно важливо для справи;своєчасність контролю: контроль повинний здійснюватися в строгій відповідності з тимчасовими інтервалами, що визначаються з обліком :а) тимчасових рамок плану;б) швидкістю вимірів і оцінок;в) часом, необхідним для аналізу отриманих результатів і підготовки пропозицій для керівництва організації;гнучкість контролю - він повинний враховувати і пристосовуватися до змін, що відбуваються , у діяльності організації;простота контролю - найбільш ефективним є той контроль, при якому використовуються найпростіші методи і робляться висновки , зрозумілі для виконавців, діяльність яких контролюється;економічність контролю - у посібниках підкреслюється, що якщо сумарні витрати на систему контролю надто великі, то треба скасувати контроль взагалі або ж увести менш ретельний контроль.Система контролю включає систему заходів для роз'яснення значення і змісту управлінських рішень , закріплених у нормативних документах, у плані і програмах; перевірку того, чи відповідає реальний процес їхньої реалізації тим ідеям, що у них закладені, немає чи необхідності в додатковій роботі з персоналом, немає чи необхідності у внесенні коректив, усуненні помилок, що мають місце в цих документах.

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору