UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Трудове право
  4. Маркетингові дослідження

Маркетингові дослідження

Систематичне визначення кола даних, необхідних у зв'язку із ситуацією, що коштує перед фірмою, їхній збір, аналіз і звіт про результати.Система М.і. передбачає наявність визначених етапів: виявлення проблем і формулювання цілей дослідження; добір джерел інформації; збір інформації; аналіз зібраної інформації; представлення результатів дослідження. Система аналізу інформації припускає обробку зібраної інформації, що дозволяє зробити висновки по досліджуваній проблемі і намітити основні напрямки дій по її дозволі .У системі аналізу маркетингової інформації виділяють статистичний банк даних, що містить пакет основних статистичних методів і технічних прийомів обробки інформації, і банк моделей.Великі фірми можуть залучати висококваліфікованих дослідників, тому що в їхніх власних інтересах одержувати інформацію, що дозволяє приймати правильні рішення . Фірми повинні добре знати технологію проведення маркетингового дослідження.Найважливіше місце в М.і. займає процес визначення ринку, що обслуговується, що складається з:- виявлення споживачів;- виявлення нестатків споживачів;- переліку продуктів (послуг), що задовольняють нестатки споживачів;- можливості і доцільності для фірми задовольнити ці нестатки;- визначення засобів , необхідних фірмі для задоволення нестатків споживачів;- вишукування цих засобів .Після добору і визначення ринку, де фірма має намір діяти, розробляють ринково-виробничі характеристики. Їх підрозділяють на чотири основні групи:1. Ринкові характеристики. З їхньою допомогою оцінюється стан ринку, його основні тенденції й основні характеристики споживачів.2. Показники товарів (послуг). Ці показники дозволяють скласти уявлення про товари (послугах), а також співвіднести них з основними вимогами, пропонованими до них споживачами.Вивчення характеристик товарів (послуг) даної фірми повинне дати відповіді на питання, зв'язані з визначенням основних пріоритетів у їхньому розвитку.3. Показники конкуренції.4. Характеристики середовища . Перелік ринково-виробничих характеристик вимагає дослідження показників макроекономічного порядку:1) аналізу економічних тенденцій і їхнього впливу ;2) аналізу технологічних тенденцій і їхнього впливу ;3) аналізу політичних тенденцій і їхнього впливу ;4) аналізу демографічних тенденцій і їхнього впливу ;5) аналізу культурних тенденцій і їхнього впливу .Інформаційна цінність розглянутих ринково-виробничих характеристик залежить від якості використовуваної інформації.За даними, отриманим у результаті аналізу ринкових виробничих характеристик, оцінюється відносна привабливість кожного з ринків, де діє фірма. Для цього використовується ряд показників, що дозволяють виробити для кожного з них необхідну стратегію:а) виявлення проблем і формування цілей дослідження;б) добір джерел інформації;в) збір інформації;г) аналіз зібраної інформації.До показників, що характеризують привабливість ринку, відносять:Розмір ринку. Тільки про

Джерело: Артемова Л.В. Инвестиции и инновации. Словарь-справочник от А до Я, 1998.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору