UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Словник термінів
  3. Трудове право
  4. АДМІНІСТРАЦІЯ

АДМІНІСТРАЦІЯ

від лат.admіnіstratіo - керування ; англ. admіnіstratіon А. Виконавчі і розпорядницькі органи держави, регіону. Б. Апарат керування , керівництво організації, фірми. Являє собою групу осіб , що здійснюють оперативне керування . А. - це юридична особа , що офіційно представляє організацію. До складу А. входять: керівник організації (директор, президент, голова), його заступники, виконавчі директори, головний бухгалтер, головні менеджери. Керівника призначають засновники, а інших членів А. приймає на роботу вже призначений керівник. Нерідко посади в А. займає хто-небудь із засновників. А. несе всю повноту відповідальності за всі рішення в області керування компанією, по боргах компанії, случившимся через помилки А., розплачуються засновники.


Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

↑ Вгору