Дискредитує юридичних і фізичних осіб, що не користуються рекламованими товарами.Містить некоректні порівняння рекламованого товару з товаром (товарами) інших юридичних або фізичних осіб, а також містить висловлення, образи, що ганьблять честь, достоїнство або ділову репутацію конкурента (конкурентів).Уводить споживачів в оману щодо рекламованого товару за допомогою імітації (копіювання або наслідування) загального проекту, тексту, рекламних формул, зображень, музичних або звукових ефектів, використовуваних у рекламі інших товарів, або за допомогою зловживання довірою фізичних осіб або недоліком у них досвіду, знань, у тому числі в зв'язку з відсутністю в рекламі частини істотної інформації.
Джерело: Федеральный закон от 18 июля 1995 г. N 108-ФЗ "О рекламе" (с изменениями от 18 июня, 14 декабря, 30 декабря 2001 г.)