англ. dumpіng продаж товарів за рубежем за цінами нижче витрат виробництва , коли великі корпорації обмежують пропозиція тих або інших товарів на внутрішньому ринку і продають частина за кордоном за низькими цінами, підвищуючи тим самим конкурентноздатність, збільшуючи обсяг продажів і прибутків у порівнянні з можливостями реалізації тільки усередині країни. У 1967 р. у рамках ГАТТ був прийнятий міжнародний антидемпінговий кодекс, що регламентує процедуру виявлення і доказу факту Д., а також способи компенсації нанесеного збитку фірмам країни, що імпортує, виробляючу аналогічну продукцію. У випадку установлення факту Д. сторона , що імпортує, може внести антидемпінгові мита на ввезені товари. У сучасних умовах, коли конкурентноздатність експортної продукції усі в більшому ступені залежить не від ціни, а від якості товару, організації його збуту, що супроводжують послуг і т.д., значення Д. як засобу захоплення експортних ринків має тенденцію до зниження.