RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Сокращение / увольнение

Сокращение / увольнение #108572

Вопрос от Сергій (31 Август 2018):
Пожалуйста подскажите при оформлении командировки нужно ли подписывать лист-приглашение от стороны куда направляется командировоный? Если это не есть обязательным требованием, прошу дать ссылки на законы. Сложная ситуация на работе - бухгалтерия не дает спокойно работать требуя лист запрошення. Спасибо! С ув. Алексей

Ответ юриста (31 Август 2018) :

Доброго дня! Для правильного документального оформлення та обліку відряджень слід керуватися наступними нормативними актами: - Кодексом законів про працю України (далі ― КЗпП), зокрема, статтями 121, 127, 176, 177; - Інструкцією про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13 березня 1998 р. № 59 (далі ― Інструкція № 59) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 17 березня 2011 р. № 362); - Податковим кодексом України (далі ― ПК), а саме підпунктом 140.1.7. пункту 140.1. ст. 140; - Наказом Міністерства фінансів України «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державної податкової адміністрації України від 28.07.97 № 260» від 21 червня 2011 р. № 738 (далі ― Наказ № 738); - Постановою Кабінету Міністрів України «Про суми та склад витрат на відрядження державних службовців, а також інших осіб, що направляються у відрядження підприємствами, установами та організаціями, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів» від 2 лютого 2011 р. № 98 (далі ― Постанова КМУ № 98); - Порядком складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 5 грудня 2012 р. № 1276. Документи, що оформлюються у зв’язку з відрядженнями, можна умовно поділити на дві групи: - які підтверджують факт відрядження: наказ (розпорядження) керівника про направлення працівника у відрядження із зазначенням мети та/або службового завдання (доручення), маршруту і терміну відрядження та суми до відшкодування, що відшкодовується без документального підтвердження; - які підтверджують зв’язок відрядження з основною діяльністю платника податку: звіт про відрядження, документи щодо фактичних цивільно-правових відносин (договори, контракти), інші підтверджуючі документи. Направлення працівника у відрядження здійснюється роботодавцем і оформляється наказом (розпорядженням) (див. Зразок), який повинен містити такі дані: — пункт призначення; — назву підприємства, куди відряджається працівник; — термін, мету та/або службове завдання (доручення); — суму до відшкодування, що відшкодовується без документального підтвердження (наказом (розпорядженням) роботодавець може встановлювати додаткові обмеження щодо сум та мети використання коштів, наданих на відрядження, витрат на наймання житлового приміщення, на побутові послуги, транспортні та інші витрати).

Сокращение / увольнение, другие вопросы

    Олег ( 9 Сентябрь 2024)

    Я чорнобилець 2 категории могут ли меня сократить?

     Посмотреть ответ

    Олександр (26 Август 2024)

    Працюю вчителем географії з навантаженням 18 годин, та заступником директора на 0.5 ставки. При якій умові мене можуть звільнити з посади заступника при умові що к-ть класів не скорочувалася і не збільшувалася.

     Посмотреть ответ

    Вікторія ( 1 Август 2024)

    Добрий день. Вчитель у ліцеї прийнятий 11.11.2021, звільнено 12.08.2024. Був у відпустці 157 днів. 17.06-11.08.24 був у відпустці за 2023-2024 н.р. Яка кількість днів компенсації? Чи входять дні відпустки у стаж для відпускних?

     Посмотреть ответ

    Сергій (21 Июнь 2024)

    Доброго дня. У закладі освіти здійснюється перепрофілювання (з гімназії у початкову школу). У зв'язку з цим доведеться скорочувати працівників, що викладали профільні предмети та підписати додаткові угоди із контрагентами про перейменування юр. особи і здійснити реєстрацію у реєстратора. Також, у типовому штатному розписі посада директора передбачена, якщо у початковій школі 20 і більше дітей. У зв'язку із цим виникає багато запитань, які мають бути дії директора у зв'язку із перепрофілюванням: 1) Коли здійснити реєстрацію зміни типу закладу - після повідомлення працівників, переоформлення документів чи, навпаки, спочатку зареєструвати зміну типу, а тоді інші дії? 2) Якщо тут присутнє скорочення штату, то директор має видати наказ про що - скорочення штату у зв'язку із перепрофілюванням та внесення змін до штатних розписів, потім повідомити працівників? Тоді директора, має повідомити вище керівництво, бо зменшуються години? 3) Коли будуть формуватися нові штати станом на 01 вересня 2024 року та подаватися звіт про кількість дітей та буде зрозуміло що посади директора не передбачено(менше 20 дітей) потрібно лише тоді повідомляти директора про скорочення за 2 місяці? Тоді ці 2 місяці директор має працювати? 4) Якщо згідно штату обов'язки покласти на вчителя, то яка має бути доплата? Як має звучати посада, як її показати у штаті та як тоді від імені школи оформлювати договори та інші фінансові дії, як буде записуватися представник закладу освіти (вчитель)? 5) Якщо повідомляти диреткора зараз про скорочення , то на підставі чого? Так, зараз ми бачимо, що дітей буде не достатньо, але ще точно не зрозуміло, бо діти зараховуються на 01 вересня, а звіт подається 04 вересня. Чекати цих дат? Дякую.

     Посмотреть ответ

    Тетяна (19 Июнь 2024)

    Вітаю! Я працювала заступником директора на 1 ставку та мала години з предмету 0,5 ставки. Якими нормативними документами регламентується моє право мати після звільнення не менше 18 годин з предмету? Дякую

     Посмотреть ответ

    Софія ( 7 Июнь 2024)

    Працюю в школі 9 років. Навчання - змішана форма. Місто - у переліку територій можливих бойових дій. Чи маю я право на збереження робочого місця, якщо отримую тимчасовий захист в ЄС і як правильно оформити це на роботі? Мені потрібно лише збереження робочого місця, працювати та отримувати кошти протягом навчального року не планую

     Посмотреть ответ

    Олена ( 4 Май 2024)

    Добрий день.Працюю в ліцеї на постійній основі вже 5 років,маю гарні результати роботи.Директорка хоче перевести з основного місця на декретне,мотивуючи,що я остання прийшла на роботу у зв’язку зі зменшенням кількості класів.У школі є багато вчителів пенсіонерів.Чи можу я боротися з цим ,керуючись законом?

     Посмотреть ответ

    Володимир (25 Апрель 2024)

    Доброго дня , я була прийнята на роботу 6 років тому з неповним тижневим навантаженням. Протягом цих років я мала різну кількість годин тижневого навантаження. На сьогодні, я сама виховую дитину і цього року мені пропонують 11 год. тижневого виховання, а моїй колезі 21 год. тижневого навантаження. Чи можу я просити збільшення тижневого навантаження на 3 години.

     Посмотреть ответ

    Евелина ( 8 Апрель 2024)

    Доброго дня. Підкажіть будь ласка, якщо у трудовій книжці пропущена запис перейменування закладу, і була записана інша запис переведення працівника на іншу посаду, а як поступити зараз при звільнені працівника , у книжці написали номер і запис не дійсний, без печатки ,наступний номер перейменування закладу, потім наступний номер і переведення на іншу посаду , а потім наступний номер і звільнення , чи є це правильно?.Дякую

     Посмотреть ответ

    Катерина (23 Март 2024)

    Доброго дня. Цікавить така ситуація: Я працювала 5 років у школі на декретному місці а зараз виходить людина що була у декреті і мене мають звільнити так як місце для мене у школі більше немає. Скажіть будь ласка чи можу я стати на біржу праці і чи отримувати моя матеріальну допомогу з втрати роботи?

     Посмотреть ответ

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх