Додаткова інформація
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: в ідеалі володію сигментом у якому працюю, знаю та пройшов весь тех. процес
Посада: Головний дизайнер відділу реклами, фахівець з методів створення та
просування торгових марок
Посадові обов’язки:
- розробка стратегій розвитку та складання плану витрат (рекламних заходів,
відкриття торгових точок);
- створення фірмового стилю компанії;
- проектування ресторанів, кав’ярень, супермаркетів, магазинів одягу та взуття,
супермаркетів електроніки, салонів мобільного зв'язку (відкриття брендових торгових
точок UMS, MTC, Київстар, ВухоКом);
- аналітика ціни на ринку та створення друкованої, візуальної рекламної продукції;
- координація та проведення рекламних заходів на радіо та місцевому телебаченні;
- створення іміджевих та рекламних фотографій на власному професійному
обладнанні (влесне студійне світло - Elinchrom Rotalux, Canon 5D mark2, оптика серії
L 16-35, 50, 85мм);
- створення іміджевих рекламних роликів та відео продукції власними силами і за
співучасті Радіо Люкс;
- створення дизайну рекламних носіїв та контроль за їх виробництвом;
- проектування, виготовлення візуальної рекламної продукції будь-якої складності;
- ведення переговорів з підрядними організаціями (перевірка виконаних робіт згідно з
затвердженими проектами).