-
Чи обов'язкова реєстрація на сайті, та для чого вона?
Реєстрація на сайті не обов'язкова, але тільки зареєстрований користувач може створити компанію, додати вакансії, а також переглядати контактну інформацію в резюме. При створенні резюме, ви автоматично реєструєтеся на сайті.
-
Порядок проведення реєстрації користувача/роботодавця
Щоб зареєструватися на сайті як «Користувач», вам необхідно перейти на сторінку реєстрації, ознайомитися з «Угодою конфіденційності» і «Правилами користування сайтом», заповнити всі необхідні поля і натиснути на кнопку «Зареєструватися».
Статус «Користувач» дозволяє створювати й відправляти резюме, створені на сайті, вести переписку з роботодавцями, користуватися додатковими можливостями і послугами сайту.
Для отримання статусу «Роботодавець» зареєстрованому користувачу необхідно перейти в «Меню користувача», натиснути на кнопку «Реєстрація роботодавцю» і заповнити всі необхідні поля у формі додавання компанії (чим більше інформації буде внесено, тим більшу довіру викликатиме компанія).
Користувач зі статусом «Роботодавець» може створювати вакансії, переглядати контактну інформацію в резюме, бачити відгуки на свої вакансії, листуватися з претендентами, а також користуватися платними послугами сайту.
-
Я зареєструвався, але пише «Акаунт не активовано». Що робити?
Після реєстрації на вашу поштову скриньку має надійти лист з посиланням для активації облікового запису. Для завершення процесу реєстрації вам необхідно перейти за цим посиланням (залишається активним протягом 12 годин). Після активації облікового запису рекомендуємо перейти в «Меню користувача» і внести більше інформації в розділ «Особисті дані».
-
Що робити, якщо забув поточний пароль?
Якщо ви забули поточний пароль, скористайтеся функцією відновлення пароля. Для цього перейдіть на сайт, натисніть кнопку «Вхід» і під полем, де вводиться пароль, натисніть кнопку «Відновити пароль».
-
Чи можу я змінити e-mail (логін) і/або пароль?
Для зміни електронної пошти та/або пароля, які використовуються для входу в обліковий запис, перейдіть в «Меню користувача», натисніть кнопку «Особисті дані», потім кнопку «Редагувати». На сторінці, що з'явиться, натисніть кнопку «Змінити E-mail» або «Змінити пароль».
-
Як видалити свій акаунт із сайту?
Щоб видалити обліковий запис із сайту:
1. Перейдіть в «Особистий кабінет», натисніть кнопку «Задати питання» і напишіть лист з проханням видалити обліковий запис.
2. Напишіть листа (з корпоративної адреси компанії або з адреси електронної пошти, яку ви вказали при реєстрації) з проханням видалити обліковий запис на support@jobs.ua
В будь-якому випадку бажано вказати причини видалення, оскільки не завжди видалення є необхідним.
-
Я роботодавець, як розмістити першу вакансію на вашому сайті?
Для розміщення вакансій вам необхідно зареєструватися на сайті, активувати обліковий запис, перейти в «Меню користувача», натиснути кнопку «Реєстрація роботодавцю» та, після збереження інформації про компанію, у вікні, що відкриється обрати додавання вакансії. Прямим роботодавцям при додаванні компанії на «Баланс публікацій» нараховуються публікації, в залежності від регіону. Для компаній регіон визначається виходячи з міста розміщення центрального офісу.
-
Публікації: способи, методи, принципи.
Кожне 1-е число місяця на «Баланс публікацій» нараховуються публікації, в залежності від регіону. Для компаній (крім тих, яким присвоєно статус "Агентство") нарахування залежить від міста розміщення центрального офісу.
* Невикористані публікації, що нараховуються щомісяця, не переносяться на наступний місяць.
Для збільшення «Балансу публікацій» необхідно поповнити його в розділі «Платні публікації»».
Баланс платних публікацій діє протягом необмеженого терміну.
Списання публікацій відбувається під час наступних дій:
- При додаванні вакансії на сайт;
- При натисканні кнопки «Опублікувати»;
- При натисканні кнопки «Продовжити публікацію».
-
Чому я не можу додати вакансію?
Якщо ви не можете додати вакансію, то це можливо в таких випадках:
1. Ви не авторизувалися на сайті як роботодавець.
Рішення: Увійдіть на сайт і в «Меню користувача» натисніть кнопку «Реєстрація роботодавцю». Після заповнення форми додавання компанії у вас з'явиться можливість додавання вакансій на сайт
2. У вашої компанії немає публікацій на балансі.
Рішення: Поповніть баланс у розділі «Платні публікації».
3. Вашому користувачеві заборонені додавання і публікація вакансій.
Рішення: Зверніться до адміністратора вашої компанії для зміни прав. Якщо ця людина більше не працює у вашій компанії, то відправте нам лист із запитом на зміну прав і зазначенням ваших ПІБ, посади, номера телефону на e-mail: moderator@jobs.ua.
4. Ви вичерпали особистий ліміт публікацій.
Рішення: Зверніться до адміністратора вашої компанії за додатковою інформацією.
5. У вашої компанії статус «Агентство».
Рішення: Поповніть баланс у розділі «Платні публікації»
6. Ваш обліковий запис не активовано.
Рішення: Активуйте обліковий запис.
7. Ваша компанія заблокована.
Рішення: Ознайомтеся з причиною блокування в розділі «Мої вакансії». Якщо Ви не згодні з блокуванням, то зв'яжіться з відділом модерації moderator@jobs.ua.
8. У вас якась інша причина.
Рішення: Зверніться до відділу технічної підтримки support@jobs.ua.
-
Термін дії вакансії і його подовження.
Після публікації вакансія залишається активною протягом 30 днів, після чого деактивується. Щоб подовжити термін розміщення вакансії, перейдіть в «Меню користувача», потім в «Мої вакансії» і натисніть кнопку «Подовжити». При натисканні термін розміщення подовжується на 30 днів від дня завершення публікації. Зверніть увагу, що кнопка «Подовжити» з'являється не раніше, ніж за 7 днів до закінчення терміну розміщення вакансії!
-
Як оновити дату вакансії?
Дата публікації оновлюється автоматично в момент подовження терміну розміщення вакансії. Безкоштовне оновлення дати публікації вакансії доступне один раз в 24 години для вакансій, до яких підключена одна з таких послуг: «Гаряча вакансія», «Термінова вакансія», «VIP-компанія», «Прихована вакансія», «Обери мене» та відбувається після натискання кнопки «Оновити» в розділі «Мої вакансії». Для щоденного автоматичного оновлення дати публікації вакансії ви можете скористатися платною послугою «Автооновлення вакансій».
-
Як змінити інформацію в вакансії?
Для внесення змін до вакансій перейдіть в «Меню користувача», потім в «Мої вакансії» і під заголовком потрібної вам вакансії натисніть кнопку «Редагувати».
-
Як вибрати рубрики? (Функція автозаповнення)
При заповненні заголовка вашої вакансії спрацьовує функція «Автозаповнення», за допомогою якої ви можете обрати із списку заголовок, що вам підходить, який також автоматично обере рубрики, що відповідають даній спеціальності. В одній вакансії може бути обрано до трьох рубрик. Якщо рубрики, які запропонувала функція «Автозаповнення», вам не підходять, ви можете зняти галочки з запропонованих рубрик та обрати потрібні вам рубрики вручну.
-
Як я можу відібрати резюме, що сподобалися?
В результаті пошукового запиту або безпосередньо на сторінці резюме є кнопка «Зберегти в обране». В розділ «Обране» можна потрапити через «Меню користувача». У даний розділ можна додавати: вакансії, резюме, статті, компанії, зразки резюме, професії, посадові інструкції.
-
Де я можу побачити відгуки на мої вакансії?
Щоб переглянути надіслані на ваші вакансії відгуки (листи, резюме), перейдіть в «Меню користувача» в розділ «Відгуки» або «Мої вакансії». У розділі «Відгуки» відображається назва резюме, ім'я користувача, електронна адреса шукача, а також дата кожного з відгуків. Ви можете додати до цього розділу резюме, яке вам сподобалося, вести листування з претендентом, відправляти вакансії в будь-який зручний для вас час, додавати коментарі до резюме і позначати резюме, відгуки, в яких були вже переглянуті.
У розділі «Мої вакансії», навпроти кожної вашої вакансії відображається інформація за загальною кількістю відгуків (синім кольором) і кількістю нових відгуків (помаранчевим кольором), натиснувши на неї, ви потрапите в розділ «Відгуки».
Щоб додати вподобане вами резюме у відгуки, відкрийте сторінку резюме і у верхній частині сторінки натисніть кнопку «Зберегти в відгуки».
-
Як запропонувати вакансію на знайдене резюме?
Щоб відправити вакансію, відкрийте сторінку вподобаного резюме, внизу або вгорі сторінки натисніть на кнопку «Запропонувати вакансію». У вікні, що з’явилось, вам буде надана можливість відправити кандидату вакансію, створену вами на сайті, і докласти супровідний лист, або написати текстове повідомлення, для цього необхідно заповнити відповідні поля.
Відправляючи вакансію, ви даєте згоду шукачу, що розмістив резюме, на використання ваших персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
-
Чому мої вакансії не відображаються в загальному списку
Якщо після створення вакансії, вона не відображається в загальному списку, переконайтеся що:
1. Вакансія має статус «Опублікована».
2. Вакансиія пройшла модерацію і не заблокована.
3. Минуло як мінімум 30 хвилин з моменту присвоєння вакансії статусу «Опублікована».
Якщо при дотриманні перерахованих вище умов вакансія не відображається в загальному списку, зверніться до відділу технічної підтримки support@jobs.ua.
-
Як видалити вакансію?
Щоб видалити вакансію, перейдіть в «Меню користувача» в розділ «Мої вакансії» і під назвою потрібної вам вакансії натисніть кнопку «Видалити». Після видалення користувачем вакансія переміщується в архів (приховуються контактні дані та можливість відправити резюме) і зберігається в базі на постійній основі (стає доступною тільки за прямим посиланням).
Для повного видалення вакансії з сайту напишіть лист (з адреси, яку ви вказали при реєстрації) у відділ технічної підтримки support@jobs.ua, з проханням видалити вашу вакансію, вказавши її номер або пряме посилання на неї.
-
Як не отримувати резюме?
Якщо ви не хочете отримувати резюме, а хочете, щоб шукачі зв'язувалися з вами іншим способом, то при створенні кожної вакансії оберіть «Отримувати резюме: ні». Обираючи «ні», вкажіть альтернативні способи зв'язку (номер телефону, посилання на анкету на сайті вашої компанії тощо).
-
Як приховати інформацію про компанію?
Якщо після публікації вакансії ви захочете приховати інформацію про свою компанію (назву, логотип, контактні дані) від претендентів, то це можливо при підключенні послуги «Прихована вакансія».
-
Не можу знайти контакти в вакансії.
Якщо на сторінці вакансії відсутня контактна інформація, то це означає, що роботодавець приховав її і бажає, щоб ви відправили йому своє резюме через сайт.
-
Як розмістити резюме?
Після підтвердження реєстрації, ви можете розміщувати до 5 резюме. Щоб створити резюме, перейдіть в «Меню користувача» або на головну сторінку сайту і натисніть кнопку «Створити резюме».
Після розміщення ваше резюме автоматично стає активним.
Користувачам, які створили резюме, але не зареєструвалися на сайті, надсилається посилання для активації облікового запису і окремим листом пароль для входу в обліковий запис.
-
Дії з резюме.
Змінити статус, переглянути статистику переглядів/показів, оновити дату публікації, видалити, внести зміни, опублікувати/зняти публікацію, замовити додаткові послуги можна, перейшовши в «Меню користувача» і натиснувши на кнопку «Мої резюме».
-
Як обрати рубрики? (Функція автозаповнення)
При заповненні заголовка вашого резюме спрацьовує функція «Автозаповнення», за допомогою якої ви можете обрати із списку заголовок, що вам підходить, який також автоматично обере рубрики, що відповідають даній спеціальності. В одному резюме може бути обрано до трьох рубрик. Якщо рубрики, які запропонувала функція «Автозаповнення», вам не підходять, ви можете зняти галочки з запропонованих рубрик та обрати потрібні вам рубрики вручну.
-
Як я можу відібрати вакансії, що сподобалися?
В результаті пошукового запиту або безпосередньо на сторінці вакансії є кнопка «Зберегти в обране». У розділ «Обране» можна потрапити через «Меню користувача». У даний розділ можна додавати вакансії, резюме, статті, компанії, зразки резюме, професії, посадові інструкції.
-
Де я можу побачити відгуки на мої резюме?
Щоб переглянути надіслані на ваші резюме відгуки (листи, вакансії), перейдіть в «Меню користувача» в розділ «Відгуки» або «Мої резюме». У розділі «Відгуки» відображається назва вакансії, компанії, електронна адреса роботодавця, а також дата кожного з відгуків. Ви можете додати до цього розділу вакансію, яка вам сподобалася, вести листування з роботодавцем, відправляти резюме в будь-який зручний для вас час, додавати коментарі до вакансії і позначати вакансії, відгуки в яких були вже переглянуті.
У розділі «Мої резюме», навпроти кожного вашого резюме, відображається інформація за загальною кількістю відгуків (синім кольором) і кількістю нових відгуків (помаранчевим кольором), натиснувши на неї, ви потрапите в розділ «Відгуки».
Щоб додати вподобану вами вакансію у відгуки, відкрийте сторінку вакансії і у верхній частині сторінки натисніть кнопку «Зберегти в відгуки».
-
Як мені відправити резюме на вподобану вакансію?
Щоб відправити резюме, відкрийте сторінку вакансії, що сподобалася, внизу або вгорі сторінки натисніть кнопку «Надіслати резюме». Після натискання на цю кнопку вам пропонується:
1. Відправити резюме, створене на сайті, і супровідний лист;
2. Надіслати резюме прикріпивши файл з ним та супровідний лист.
Відправляючи резюме, ви даєте згоду компанії, що розмістила вакансію, на використання ваших персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
-
Чому не відображаються мої резюме в загальному списку?
Якщо резюме не відображається в загальному списку, рекомендуємо переконатися, що:
1. В процесі створення/редагування резюме ви не поставили галочку (внизу сторінки) на пункті «Не показувати в пошуку по сайту (резюме буде доступним тільки за прямим посиланням)».
2. Резюме має статус «Опубліковано».
3. Резюме не є заблокованим.
-
Як видалити резюме?
Щоб видалити резюме, перейдіть в «Меню користувача» в розділ «Мої резюме» і під назвою обраного резюме натисніть кнопку «Видалити». Після видалення користувачем резюме переміщується в архів сайта, приховується контактна інформація про претендента, резюме стає доступним лише за прямим посиланням.
Для повного видалення резюме з сайту напишіть листа (з адреси електронної пошти, яку ви вказали при реєстрації) у відділ технічної підтримки support@jobs.ua, з проханням видалити ваше резюме, вказавши його номер або пряме посилання на нього.
-
Не можу знайти контакти в резюме.
Переглядати контактну інформацію в резюме можуть тільки зареєстровані користувачі, які додали компанію на сайт.
Якщо в резюме не відображається номер телефону, це означає, що шукач приховав його і бажає, щоб ви відправили йому свою вакансію через сайт.
-
Як додати компанію?
Щоб додати компанію, необхідно зареєструватися на сайті, активувати обліковий запис, перейти в «Меню користувача» і натиснути кнопку «Реєстрація роботодавцю» і заповнити всі необхідні поля у формі додавання компанії (чим більше інформації буде внесено, тим більшу довіру викликатиме компанія).
-
Як отримати статус «Перевірено» для компаній?
Для надання компанії статусу «Перевірено» необхідно вказати в розділі «Особисті дані» максимум інформації (логотип, опис діяльності, адресу, посилання на корпоративний сайт, код ЄДРПОУ, контактні робочі номери телефонів тощо), а також відправити нам копії документів, що підтверджують правдивість внесених даних (свідоцтва про реєстрацію, документи, що підтверджують права на використання назви, торгової марки, логотипу) на e-mail з поміткою «Для статусу Перевірено»: moderator@jobs.ua. У наданні статусу «Перевірено» може бути відмовлено без вказівки причин.
-
Чому з моєї компанії знятий статус «Перевірено»?
Статус «Перевірено» може бути знятий за систематичне порушення правил сайту, внесення неправдивої інформації або інформації про компанії або вакансію, що вводить в оману, а також у разі неодноразових скарг претендентів на вакансії/компанію.
-
Як додати користувача до компанії?
Щоб додати користувача, перейдіть в «Меню користувача», потім у розділ «Користувачі компанії», натисніть кнопку «Додати користувача». Після цього вкажіть адресу електронної пошти та ім'я користувача у полях, що з'явиляться нижче. Якщо користувач, якого ви бажаєте додати, вже зареєстрований на сайті, зв'яжіться з відділом модерації по e-mail: moderator@jobs.ua або за телефонами вказаними в Контактах.
-
Користувачі компанії та дії запрошеного в компанію користувача.
На сайті реалізована можливість закріплювати більше одного користувача за однією сторінкою компанії, надавати їм права на розміщення, перегляд, редагування, видалення вакансій, а також призначати ліміт на розміщення вакансій кожному користувачеві.
Після того як адміністратор компанії в розділі «Користувачі компанії» надсилає запрошення на e-mail користувачу, запрошений користувач може перейти за посиланням і «Активувати акаунт».
Після переходу за посиланням користувач повинен внести інформацію в усі необхідні для заповнення поля, після цього натиснути кнопку «Зберегти».
Після збереження інформації на e-mail користувача прийде лист із зазначенням логіна і автоматично створеного пароля (можна змінити) для входу в обліковий запис.
-
Як видалити користувача з компанії?
Щоб видалити користувача, перейдіть в «Меню користувача», потім у розділ «Користувачі компанії» і в правій стороні поля з потрібним користувачем натисніть кнопку «Видалити».
-
Призначення прав користувачам.
При додаванні або налаштуванні прав користувача вам доступні наступні опції:
1. Надання користувачеві прав «Адміністратора» (може все: бачити інших користувачів і адміністраторів, їх вакансії і відгуки, може додавати і видаляти нових адміністраторів, а також користувачів і налаштовувати їм права доступу, працювати з усіма вакансіями, редагувати і видаляти їх, вносити зміни в профіль компанії).
2. Надання прав «Користувача»:
- може бачити, редагувати, видаляти свої або свої й чужі вакансії.
- може або не може додавати вакансії (ліміт на додавання і публікацію вакансій може бути встановлений адміністратором компанії).
-
Статус «Агентство» у компанії.
Статус «Агентство» обирається роботодавцем самостійно під час додавання компанії або присвоюється Адміністрацією сайту (профілю «Роботодавець») якщо компанія не є прямим роботодавцем. У цьому випадку доступні можливості профілю «Роботодавець» за винятком:
1. Розміщення вакансій можливе при замовленні пакету «Платних публікацій».
2. Для розміщення вакансій на сайті Jobs.ua компанія, що надає послуги з працевлаштування за кордоном, відповідно до п. 20 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», зобов'язується надати Адміністрації сайту копію такої ліцензії на e-mail: moderator@jobs.ua.
Якщо в процесі створення компанії ви випадково присвоїли собі статус «Агентство», зверніться у відділ модерації moderator@jobs.ua для скасування цього статусу.
-
Що дає підписка на розсилку вакансій/резюме і як її оформити?
Підписка на розсилку вакансій/резюме дає можливість отримувати на поштову адресу листи з інформацією про нові вакансії/резюме, які були додані на сайт за попередні 24 години, а також інформацію про вакансії/резюме, що підходять вам за запитом.
Підписатися на розсилку вакансій/резюме можна багатьма способами:
1. На сторінці пошуку вакансій/резюме
2. При перегляді сторінки вакансії/резюме
3. При створенні вакансії/резюме
4. У вікні відправки вакансії/резюме
Підписатися на розсилку вакансій/резюме також можна безпосередньо через сторінки «Підписки на вакансії» або «Підписки на резюме».
Також (внизу відкритої сторінки компанії) є можливість підписатися на «Розсилку компаній», при котрій вам на пошту будуть приходити повідомлення про вакансії, що додала компанія за останні 24 години.
-
Як припинити підписку на розсилку вакансій/резюме?
Для скасування підписки, перейдіть в «Меню користувача» в розділ «Поштові повідомлення», оберіть тип розсилки (підписка на резюме або вакансії) і на сторінці, що з'явилася, в розділі «Дії», зніміть галочку «Розсилка» або натисніть кнопку «Видалити» для повного видалення налаштувань розсилки за цим ключовим запитом.
-
Мені прийшло повідомлення про надходження нової вакансії/резюме, де я можу їх побачити?
Повідомлення про надходження нових вакансій/резюме приходять на поштову адресу, вказану в контактній інформації оголошення. Для перегляду необхідної інформації натисніть на кнопку «Ознайомитися» або перейдіть за посиланням зазначеним в листі.
Якщо у вас немає доступу до листа з повідомленням, то зайдіть в «Меню користувача» у розділ «Відгуки», оберіть тип відгуків (відгуки на вакансії або резюме), далі натисніть на вакансію/резюме, відгук на які ви хочете переглянути.
Зверніть увагу! Якщо ви користуєтеся декількома обліковими записами на сайті, то для перегляду інформації про надіслані вакансії/резюме необхідно зайти на сайт під тим обліковим записом, в якому було створено дане оголошення.
-
Як відписатися від розсилки новин?
Відмовитися від розсилки новин можна, відкривши лист цієї розсилки і натиснувши на кнопку «Відписатися» внизу листа.
-
Чому мої вакансії очікують перевірки модератором?
Після створення вакансії вона потрапляє на перевірку модератором, яка може тривати до 12 робочих годин, якщо вакансії не порушують правил сайту і не викликають сумнівів щодо своєї правдивості. Чим більше інформації про компанію ви дасте (логотип, опис діяльності, адреса, посилання на корпоративний сайт, код ЄДРПОУ, контактні робочі номери телефонів тощо), тим швидше вакансії будуть проходити перевірку.
Зверніть увагу! На модерацію потрапляють лише ті вакансії, які мають статус «Опубліковано».
-
Чому моя компанія, вакансія, резюме заблокована(ні)?
Якщо внесена роботодавцем/здобувачем інформація є неправдивою, вводить в оману адміністрацію сайту, не відповідає правилам сайту або її недостатньо для ідентифікації, то компанія/вакансії/резюме можуть бути заблоковані.
Ознайомитися з причиною блокування:
- компанії можна в розділі «Мої вакансії»;
- вакансії можна в розділі «Мої вакансії» під назвою вакансії (навівши вказівник миші на лейбу «Заблокована») або натиснувши на назву заблокованої вакансії;
- резюме можна в розділі «Мої резюме» під назвою резюме (навівши вказівник миші на лейбу «Заблоковано») або натиснувши на назву заблокованого резюме.
-
Я не згоден з блокуванням компанії/ акансії/резюме або готовий (а) внести (вніс) виправлення, як розблокувати?
У разі недотримання правил, Адміністрація сайту залишає за собою право коригувати/блокувати/видаляти оголошення та/або облікові записи, які не відповідають вимогам, без повідомлення користувача та без повернення коштів, у разі замовлення платних послуг сайту.
Якщо це просто помилка, ваш випадок — виняток чи ви готові внести/внесли зміни, інформація буде розміщена на сайті, але тільки після схвалення її модераторами. При виникненні проблем звертайтеся до відділу модерації, e-mail: moderator@jobs.ua.
-
Чому моїй компанії присвоїли статус «Агентство»?
У випадку, якщо розміщені вакансії не належать тій компанії, яка їх розмістила (тобто співробітників будуть влаштовувати не безпосередньо в штат цієї компанії) або діяльність компанії пов'язана з посередництвом у працевлаштуванні (де-юре або де-факто), то компанії може бути присвоєний статус «Агентство».
-
Чому мій обліковий запис прив'язаний до іншої сторінки компанії?
Для одного роботодавця (компанії) різними користувачами може бути створено кілька облікових записів, які будуть прив'язані до однієї сторінки роботодавця (компанії). Якщо ви є представником філії/відділення з іншою юридичною особою, то для розгляду питання від'єднання вашого облікового запису ви можете відправити копії реєстраційних документів, що підтверджують це на e-mail: moderator@jobs.ua.
-
Що таке «Особисті дані»?
Розділ «Особисті дані», що знаходиться у «Меню користувача», дозволяє внести мінімальну інформацію про користувача, яку бачить тільки сам користувач та адміністрація сайту.
За допомогою даного розділу можна змінити адресу електронної пошти та пароль, який використовується для входу на сайт.
Також, внесені контактні дані автоматично підставляються у відповідні поля при створенні вакансій/резюме.
-
Що таке «Меню користувача» і як в нього потрапити?
«Меню користувача» — це розділ сайту, в якому зібрані опції для користування сайтом в повному масштабі, тобто це адміністраторська панель користувача.
-
Що таке «Відгуки»?
Розділ «Відгуки» дозволяє переглянути інформацію про реагування інших користувачів на ваші резюме/вакансії.
-
Що таке «Мої вакансії» і «Мої резюме»?
У розділах «Мої вакансії» та «Мої резюме» ви можете переглянути список ваших вакансій/резюме і зробити всі доступні дії з ними. Серед основних можна виділити: додавання, редагування, видалення вакансій/резюме, реклама оголошень, оновлення дати публікації резюме, включення/відключення публікацій.
-
Що таке «Відправлені вакансії» і «Відправлені резюме»?
Розділи «Відправлені вакансії» и «Відправлені резюме» дозволяють переглянути яким користувачам/компаніям які вакансії/резюме ви відправляли.
-
Що таке «Користувачі компанії»?
За допомогою розділу «Користувачі компанії» ви можете переглянути всіх користувачів/адміністраторів, прив'язаних до вашої сторінці компанії, а також проводити маніпуляції за призначенням прав, запрошенням, додаванням, видаленням користувачів/адміністраторів компанії.
-
Що таке «Моя корзина»?
На сторінці «Моя корзина» ви можете побачити список, вартість, терміни послуг доданих вами сюди, додати ще послуги, оформити замовлення і здійснити оплату обраних послуг.
-
Що таке «Послуги для роботодавця»?
Послуги для роботодавця — це комплекс послуг, що дозволяє поліпшити впізнаваність ваших компаній і вакансій, а також підняти їх вгору списку над іншими вакансіями.
-
Що таке «Замовлені послуги»?
Розділ «Замовлені послуги» дозволяє переглянути історію замовлених послуг, їх статус і термін дії. Інформація про замовлені послуги зберігається в базі до двох років.
-
Що таке «Поштові повідомлення»?
В розділі «Поштові повідомлення» ви можете переглянути інформацію про підписку на вакансії/резюме (за ключовими словами), яку ви зробили. Також за допомогою цього розділу ви можете відключити, видалити або додати нову підписку за категоріями, містами, ключовими словами, що вас цікавлять.
-
Що таке «Обране»?
В розділ «Обране» зберігаються і відображаються відібрані вами (вакансії, резюме, статті, компанії, зразки резюме, професії і посадові інструкції).