UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме: зразки, поради, як скласти резюме - все про резюме
  3. Зразок (приклад) резюме - керівник відділу маркетингу

Зразок (приклад) резюме - керівник відділу маркетингу

Афанасьєв Сергій Володимирович

м. Дніпропетровськ,

тел. 8 (050) 333-33-....,

e-mail: zzz@ukr.net

Досвід роботи

15.02.2004 – 12.02.2006

ТОВ «Проект» - компанія першого в Україні управлінського торгового комплексу зі спеціалізацією по одягу.

Посада: керівник відділу зі зв'язків з громадськістю.

Обов’язки

  • Участь в розробці концепції позиціонування та концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних та консалтингових агентств);
  • Участь в розробці рекламної й маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних та маркетингових заходів, оцінка їх ефективності.
  • Організація роботи, управління, аналіз діяльності відділу реклами й маркетингу;
  • Формування бази ЗМІ та умов роботи з ними, розміщення реклами, зворотній зв'язок (коментарі, надання інформації за запитом);
  • Аналіз конкурентного середовища, оцінка конкурентних переваг інших торгових комплексів та можливостей їх адаптації.
  • Заключення комерційних, рекламних та маркетингових договорів
  • Участь в розробці фірмового стилю
  • Участь у впровадженні CRM-проекту
  • Організація прес-конференцій та презентацій.
  • Реалізація кросс-маркетингових кампаній;
  • Розробка, виготовлення та розміщення рекламних зовнішніх площ на фасадах торгових центрів і навігації всередині торгових центрів;
  • Робота з телеканалами (виготовлення і розміщення прямої реклами);
  • Робота з радіостанціями (виготовлення і розміщення аудіо-роликів, проведення акцій та розіграшів з прямими включеннями, створення аудіо-бренда і т.д.);
  • Розробка та реалізація рекламних кампаній на зовнішніх площах (підбір адресної програми, пошук і бронювання місць, друк постерів, укладення договорів на розміщення);
  • Організація та проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних заходів;
  • ProductPlacement;

Освіта

1999 – 2004 рр.

Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету. Спеціальність: «Обслуговування комп'ютерних та інтелектуальних систем і мереж».1993 - 1999 рр. Київський Державний Університет ім. Тараса Шевченка

факультет Міжнародна Економіка

Навчальні курси

1997 – 1999 рр. Англійська з викладачами корпусу «Миру» (ООН) –

носіями мови

2003 – 2004 рр. Бізнес-курс Американської Англійської мови (ТГТУ)

2003-2004 Курси «Ефективне управління підприємством»

Знання мов

Російська, українська, англійська (intermediate level), німецька

(базовий рівень)

Інші навики

Просунутий користувач ПК:

MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).

Графічні редактори (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw).

Інтернет (Opera, Outlook Express, The Bat, Internet Explorer).

Права водія категорії «B», наявність автомобіля.

Особисті дані Пошук рішень замість загострення проблеми. Перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень, чітка послідовність власним обов'язкам, відповідальність, здібність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність. Завжди на зв'язку.

Очікуваний рівень компенсації: $1000\міс. + соціальний пакет.

Робота маркетологів набагато складніша, ніж просто внесення "різноманітності заради різноманітності". Маркетологи повинні знати актуальні потреби людей, розуміти, яким хоче бачити товар/послугу кінцевий споживач, а головне – вміти переконувати керівництво компанії щось змінити або доповнити.

Але спершу спеціаліст в області маркетингу повинен зуміти правильно себе продати потенційному роботодавцю на співбесіді. Перший крок на шляху пошуку роботи маркетолога – правильно та грамотно складене резюме з акцентом на вже отриманий досвід у сфері маркетингу.


↑ Вгору