Скласти резюме зі зазначенням свого досвіду роботи, освіти, особистих та професійних якостей може кожний шукач. А для того, щоб резюме вийшло дійсно якісним та привабливим для роботодавця, скористайтеся прикладами професійно складених резюме для різних спеціальностей.
Додайте краще резюме всього за кілька хвилин і робота Вашої мрії знайдеться швидше!
Створити резюмеЗгідно з визначенням, брендинг — це комплекс послідовних заходів, направлених на створення та управління торговими марками.
Відповідно, бренд-менеджер – спеціаліст, відповідальний за правильне, а головне, успішне просування торгової марки на ринку товарів/послуг. При пошуку роботи бренд-менеджер повинен вміти подати себе як бренд потенційному роботодавцю-споживачу. Адже саме в цьому і полягає його спеціалізація та майстерність.
перейти →
Ринок праці України диктує нові умови для роботи спеціалістів. Західні інвестиції, безліч компаній з головним офісом за кордоном та вихід українських компаній на світовий ринок вимагають не тільки висококваліфікованих фахівців в певних сферах діяльності, але й придбання нових знань і навиків або удосконалення вже існуючих.
Знання англійської мови є одним з найбільш затребуваних та пріоритетних навиків. Шукач, складаючи резюме на англійській, ще до співбесіди демонструє своє знання мови, що значно збільшує шанси пройти відбір серед безлічі інших претендентів на вакантне місце.
перейти →
Керівниками не народжуються. Ними стають. Успішний керівник, який вміє організувати роботу підлеглих та приймати правильні рішення – справжня знахідка для будь-якої компанії.
Але для того, щоб потенційний роботодавець гідно оцінив всі Ваші професійні якості та досвід, необхідно правильно їх піднести, виділити всі основні досягнення та вміння, необхідні в роботі управлінця.
перейти →
Робота маркетологів набагато складніша, ніж просто внесення "різноманітності заради різноманітності". Маркетологи повинні знати актуальні потреби людей, розуміти, яким хоче бачити товар/послугу кінцевий споживач, а головне – вміти переконувати керівництво компанії щось змінити або доповнити.
Але спершу спеціаліст в області маркетингу повинен зуміти правильно себе продати потенційному роботодавцю на співбесіді. Перший крок на шляху пошуку роботи маркетолога – правильно та грамотно складене резюме з акцентом на вже отриманий досвід у сфері маркетингу.
перейти →
Відділ продажу – основа будь-якої компанії, а менеджери з продажу та по роботі з клієнтами – ключові співробітники, від роботи й навиків яких залежить фінансовий стан фірми, її позиції на ринку, статус і солідність для клієнтів.
Основне завдання менеджера з продажу – вміти продати товар/послугу, переконати клієнта співпрацювати саме з цією компанією, в ідеалі – на довгострокових підставах. При пошуку роботи завдання менеджера з продажу не змінюються, різниця лише в тому, що «продати» потрібно не товар або послугу, а свою кандидатуру на максимально вигідних для себе умовах.
перейти →
Для досягнення успіху в професії бухгалтера, окрім теоретичних знань та досвіду роботи, необхідна наполегливість, скрупульозність і точність. Адже навіть дрібна помилка в бухгалтерському обліку може привести до великих фінансових та організаційних витрат.
Тому, при написанні резюме на посаду спеціаліста у сфері обліку й фінансів, необхідно виділити не тільки освіту, досвід роботи і знання прикладних бухгалтерських програм, а й особисті якості шукача.
перейти →
Для програмістів немає чіткого визначення їх професії. Програмістами називають людей від керівників великих проектів по розробці програмного забезпечення до любителів, що поодинці пишуть коди програм.
Тенденції ринку інформаційних технологій України ведуть до того, що з програмістів при прийомі на роботу все частіше вимагають загальне або технічне знання англійської мови з подальшим застосуванням цих знань в роботі. Найкращим показником знання іноземної мови для претендента буде грамотно складене резюме на англійській мові.
перейти →
Сфера діяльності фінансового аналітика досить широка. Він має досконало знати бухгалтерський облік та звітність, питання грошового обороту, кредитування й ціноутворення, основи економіки, правознавства, соціології, обчислювальної техніки, методи фінансового аналізу і багато іншого, а також постійно їх удосконалювати.
Але разом з тим, професія фінансового аналітика дуже популярна в Україні. Не в останню чергу – за рахунок великої кількості філій іноземних компаній та надходжень західних інвестицій в український бізнес. Але й конкуренція серед претендентів на відкриту вакансію достатньо велика. Виділитися з натовпу допоможе якісне і правильно складене резюме, якщо необхідно – англійською мовою.
перейти →
Щорічно вузи України випускають тисячі молодих спеціалістів з різних сфер діяльності. Деякі з випускників вже мають досвід роботи за рахунок підробітку під час навчання та літніх канікул, інші тільки починають свій трудовий шлях.
Складаючи резюме, необхідно не акцентувати увагу на невеликому досвіді роботи або повній його відсутності. Можна виділити освіту та особисті якості шукача, а також додаткові знання. Кращим показником знання іноземної мови буде написання резюме на англійській мові.
перейти →
Комплексна природа бізнесу обумовлена трьома основними функціями менеджменту – управління бізнесом з підвищення ефективності, управління менеджерами та управління працівниками й роботою. Специфіка професії менеджера полягає в тому, щоб
виконувати ці три функції одночасно.
Операційний менеджер повинен вміти знаходити оптимальну рівновагу між різноманітними потребами та цілями компанії, успішно справлятися з функціями управлінця, організатора та планувальника робочого процесу.
перейти →
У кожній більш-менш крупній компанії в штаті співробітників є водій. Залежно від політики фірми він може працювати на власному або службовому автомобілі. Основною вимогою до претендентів на цю посаду є відмінне знання доріг та безаварійний досвід роботи.
Не дивлячись на те, що у вакансіях на посаду водія не ставиться акцент на освіті, справитися з цією роботою може далеко не кожен. Тут знадобляться добре розвинені навики та здібності – пам'ять, уважність, обережність, пунктуальність і багато іншого.
перейти →
Управління персоналом в компанії – один з найважливіших чинників сучасного менеджменту. Від роботи HR-служби залежить своєчасне забезпечення організації персоналом та його оптимальне використання.
На менеджеру по персоналу лежить відповідальність за якісний та ефективний підбір ключових співробітників, які надалі стають основою компанії. Для претендента на цю посаду в першу чергу важлива спеціалізована освіта в області психології, оцінки та підбору персоналу, а також ряд особистих якостей.
перейти →
Нерідко засоби масової інформації називають четвертою гілкою влади України – адже інформація, яку вони подають в своїх виданнях, має великий вплив на читачів. Статті видання допомагають аудиторії сформувати думку про безліч подій та актуальних тем.
На редактора покладено багато обов'язків – від організації роботи офісу і своєчасного виходу видання до відповідальності за достовірність опублікованого матеріалу. Головне в резюме редактора – грамотність, чіткість та послідовність подачі інформації, попередній досвід роботи та освіта.
перейти →
Основне завдання інформаційного архітектора – відобразити бажання замовників в технічно здійснимі вимоги, продумати принципи реалізації цих вимог, виконати всі поставлені завдання якісно і в зазначені терміни.
Окрім хорошої функціональності проекту, над яким працює архітектор-проектувальник, також є важливим його зовнішній вигляд та зручність у використанні. Відповідно, резюме претендента на цю посаду в першу чергу має описувати досвід роботи, успіхи й напрацювання, а також
особисті якості шукача, що є необхідними для цієї професії.
перейти →
Часто студенти під час навчання підробляють промоутерами, кур'єрами, продавцями і т.д. Але чим ближче захист дипломної роботи і закінчення навчання - тим частіше студент замислюється про пошук роботи, пов'язаної з професією, яка дасть перспективу і можливість практики за спеціальністю. перейти →
У кожній компанії є мінімум один фахівець, який відповідає за продаж товарів/послуг компанії. Але зазвичай це не одна особа, а цілий штат менеджерів з продажу, роботу яких потрібно не тільки контролювати, а й організувати, допомогти досягти намічених результатів та цілей. перейти →
Як в світі великого бізнесу про людину в першу чергу говорить його візитка, так і в світі пошуку роботи перше враження про кандидата формує резюме – документ, що описує всі досягнення і минулий досвід роботи. перейти →
Побудова роботи HR - департаменту «з нуля», аналіз робіт і існуючого персоналу, планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук і відбір персоналу, організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій... перейти →
Маю значний досвід управління фінансовими справами, пов'язаними з діяльністю підприємства. Складав кошториси поточних витрат (на суму понад 18 млн. крб.) і грав провідну роль в реорганізації структури бухгалтерського обліку звітності у відділах, забезпеченні вдосконаленого аналізу і управління. Доходи по одній з програм зросли на 21% протягом першого року. перейти →
Покупка і монтаж зерносушильного і елеваторного устаткування. Робота з виробниками устаткування, проектними, монтажними і будівельними організаціями, введення об'єктів в експлуатацію. Організація постачань імпортної сільськогосподарської техніки. Економічне і технічне обгрунтування, кадрові і організаційні питання. перейти →
Оформлення первинних документів, калькуляція собівартості готової продукції, реєстрація іноземних інвестицій, розрахунок рентабельності по кожному виду продукції і в цілому по підприємству, облік розрахункових і касових операцій, робота на ЕККА. За час роботи на даному підприємстві під керівництвом головного бухгалтера мені вдалося повністю автоматизувати облік... перейти →
Досвід розробки і супроводу програмного забезпечення більше 13 років, останні три роки як розробник програм на мові ABAP для MM, CO, PM, FI модулів SAP R/3. Також маю досвід в WEB технологіях таких як програмування на мові Perl, SQL, HTML, CGI і т.д. і графічних пакетах, таких як CorelDraw і 3DStudio MAX. перейти →
жовтень 2002 – даний час, Менеджер з продажу, березень 2001 – вересень 2002 Помічник менеджера з продажу спілкування з клієнтами по телефону, підготовка документів, зустріч клієнтів в офісі; жовтень 2000 – березень 2001, Кур'єр доставка документів клієнтам компанії, виконання дрібних доручень перейти →
Участь в розробці концепції позиціонування і концепцій PR-кампаній (без залучення послуг рекламних і консалтингових агентств); участь в розробці рекламної і маркетингової стратегії, планування рекламних кампаній і рекламного бюджету, реалізація рекламних і маркетингових заходів, оцінка їх ефективності. перейти →
Отримання адміністративної посади, пов'язаної з можливістю набуття нового досвіду, використання і розвитку вже наявних знань і навиків. Подальше кар'єрне і особове зростання при розвитку компанії-працедавця. перейти →
Організація маркетингових заходів, аналіз просування торгових марок, аналіз перспективних ринків по продуктах харчування (побудова статистичних вибірок, кількісний і якісний аналіз), побудова системи маркетингової звітності структурних підрозділів перейти →
Стратегічне планування, планування потреби в персоналі, розробка і впровадження оргструктури, реінженіринг бізнес-процесів, формування кадрової політики підприємства, розробка системи мотивації і компенсаційної політики, атестація і розвиток персоналу, формування кадрового резерву перейти →
Розробка і реалізація маркетингової стратегії, проведення маркетингових досліджень, бізнес-планування в області маркетингу, оцінка місткості ринку, оцінка ефективності маркетингових заходів, просування нових проектів на ринку перейти →
Знання: обладнання Nortel Networks BayStack350-450; Accelar1100, Сisco 25хх, 26хх, 17xx, Motorola Vanguard 320, 340, 6435, 6455, 6560, 7330, Lucent Dsl MAX, Lucent Dsl Pipe, PBX Avaya Definity BCS, PBX Samsung, PBX LG, PBX Farlep, Linux: ASP, RedHat, (основной Debian), Unix: Solaris 8, FreeBSD, Windows: NT4WS/NT4SRV/NT2000*; APC, USRobotics, Zyxel (DT128, Prestige128L)... перейти →
9-річний досвід роботи в управлінні колективами в сферах, пов'язаних з маркетингом і продажами продовольчих і промислових товарів. Отримання посади комерційного директора, виконавчого директора, начальника відділу продажу. Бажаний рівень зарплати – від 1 600 у.о. перейти →
Організація роботи офісу адміністрації компанії, керівництво співробітниками офісу: водії, кур'єри, секретарі. Планування графіку роботи, розподіл навантаження, контроль за виконання, підготовка і організація зборів, підготовка презентацій, участь в переговорах, організація місцевих і зарубіжних відряджень керівників перейти →
збір і обробка статистичної інформації; обробка інформації по ринку, змінах і перспективах; ведення внутрішнього обліку і баз даних; написання звітів про діяльність компанії; написання прогнозів по ринку; написання аналізу і розгляд перспектив по продукту/ринку, а також місце компанії в даному сегменті перейти →
Windows, MS Office, Internet - досвідчений користувач, великий досвід продажів, супроводи операцій, підготовки документів, знання програм 1С, “Галактика”, “Парус”, сертифікат MSCE (виданий 02.02.2001), фахівець з роботи з програмою “1С-Бухгалтерія” перейти →
Постановник, організатор масових концертів, створення і проведення авторських тренінгів, організація і проведення внутрішніх і зовнішніх заходів, презентацій, психологічне консультування, проведення корпоративних тренінгів і тренінгів особового зростання, читання лекцій, організація семінару (підготовка учбових матеріалів) перейти →
Знаю методики навчання дітей дошкільного віку. З розвиваючих методик перевагу віддаю методиці сім'ї Нікітіних. Російська, українська, англійська, німецька вільно. Впевнений користувач ПК. Інтелігентна, порядна, добра, терпляча, без шкідливих звичок, цілеспрямована, відповідальна, бажання працювати на результат перейти →
Ведення комп'ютерних дисциплін: комп'ютерні мережі, операційні системи, технічне обслуговування ЕОМ, основи інформатики, програмне забезпечення, проектування автоматизованих комп'ютерних систем, системне програмування, ведення комп'ютерних дисциплін: основи інформатики. перейти →
Oracle - адміністрування, проектування БД, розробка серверної частини на PL/SQL SQL Server, Paradox, MS Access, Cliper - Розробка і супровід додатків баз даних, інтеграція баз даних різних форматів ERWin (2.5), BPWin (1.5) - аналіз і моделювання бізнес-процесів в області складського обліку і оптової торгівлі, генерація схем даних. Delphi 1-5 - застосування об'єктно-орієнтованого підходу при розробці додатків. Oracle Reports - розробка звітів будь-якої складності перейти →
Працюючи в салоні, виконувала обов'язки продавця-консультанта. Окрім цього впродовж 2004-2005г виконувала обов'язки завідуючої салоном (організація постачань готової продукції замовникам і контроль за дотриманням термінів по декількох торгових точках, контроль торгової виручки, співпраця з постачальниками комплектуючих і фурнітури, ведення і облік операцій на складі і ін.). перейти →
Просування товарів; спілкування з клієнтами, а також з потенційними клієнтами, з метою їх залучення; приймати участь в презентаціях нового товару; відповідально виконувати свої обов'язки, без порушень правив. Освіта: національний економічний університет, спеціалізація – бухгалтерський облік перейти →
Додаткова освіта: У 2000 році закінчила курси "Підвищення кваліфікації вихователів" при Інституті удосконалення вчителів в м. Одесі. Знання і навики: Професійне знання і володіння методиками розвитку дітей. Індивідуальний підхід, розвиваючі програми, підготовка домашніх завдань. Російська, українська, англійська вільно. перейти →
Професійне знання і володіння методиками розвитку дітей. Останніх 3 роки працювала за індивідуальною програмою - вивчаючи психологію дитини, враховуючи її схильності, інтерес, логіку, пам'ять, розвиток мови, моторику, сенсоріку, уміння грати в інтелектуальні ігри, рухливість, поступово розвиваю здібності дитини. перейти →
Розробка вузлів і систем телеконтроля і телекерування. Розробка і керівництво проектами. Клієнтами розроблених систем є підприємства комунальною, нефтетранспортной, хімічній, металургійній, ядерній промисловості і ін. Створення розгорток деталей і технологічний контроль виготовлення програм для лазерної різки листового металу верстатом BySprint 1800/3015 фірми Bystronic (Швейцарія). перейти →
Посада: секретар. Обов'язки: діловодство, організація роботи офісу, ведення ділового листування, робота з клієнтами. Професійні навики: Англійська мова – вільно, Windows, Word, Excel, Internet Explorer, Power Point, оргтехніка перейти →
Реконструкція локальної мережі на 100Мбит; супровід програм і техніки (Windows NT, Клієнт-Банк, збірка ПК, виделенка Europe Online, мережа 40 комп'ютерів + 8 принтерів); збірка і модернізація ПК; навчання співробітників. На рівні системного адміністратора, Windows 98/NT/2000/XP, MS Office, збірка-настройка ПК, відмінне знання тих, що комплектують, організація мереж, HTML. перейти →
Реорганізація роботи Відділу по роботі з Оптовими Клієнтами, найм, навчання персоналу, організація взаємодії з дистриб'юторами, планування продажів, відстежування залишків, формування квот для клієнтів в логістичних центрах дистриб'юторів, забезпечення виконання всіх показників (продаж, фінанси, маркетинг, логістика, ін.) по розвитку бізнесу Компанії перейти →
Коучинг, навчання коучингу координаторів бізнес-программ і продавців; координація бізнес-программ, до- і пост-тренінговий супровід (ДПТС); проведення тренінгів і семінарів; методична робота: створення методик нових тренінгів і вдосконалення існуючих, створення методик ДПТС для координаторів бізнес-программ. перейти →
Побудова системи бухгалтерського, управлінського і податкового обліку, організація системи внутрішньої фінансової звітності холдингу, складання консолідованої звітності, контроль і управління фінансовими ресурсами, ведення роботи з банками, ДНІ, організація системи внутрішнього бюджетування. перейти →
Функціональні обов'язки; поліграфія, веб-дизайн, розробка концепту рекламної компанії. В даний час – поліграфічний дизайнер видавничого будинку «.». Функціональні обов'язки; розробка фірмового стилю, поліграфічної і сувенірної продукції, контроль і супровід. перейти →
Складання процесуальних документів, ведення претензійний-позовної роботи, складання і правовий супровід договорів, ведення договорів оренди нежилих приміщень і споруд, представлення інтересів підприємства в суді, в інших установах, організаціях, робота з державною виконавчою службою, узгодження організаційно-розпорядчих документів. перейти →
Створення бази ритейл-компаній України. Аналіз маркетингових досліджень поточних споживчих переваг ринку рітейлу, аналіз рівня конкуренції в торговій нерухомості. Аналіз ринку орендарів. Розрахунок оптимальних розмірів площ, що відводяться для кожного орендаря. перейти →
співпраця із зовнішніми аудиторами при проходженні аудиту, аудиторські перевірки, консолідація за міжнародними стандартами, нагляд за роботою персоналу в частині фінансів, ревізії і перевірки в підрозділах підприємства, аналіз доходів і витрат підприємства, підготовка підприємства до зовнішнього аудиту перейти →
оператор ПК в страховій компанії, ведення бази даних, набір тексту, оформлення презентацій, оформлення технічної документації, швидкість набору 200 зн./хв, знання оргтехніки перейти →
прийом і розподіл дзвінків і факсів, електронна пошта, зустріч відвідувачів ведення діловодства, забезпечення офісу компанії необхідними витратними матеріалами, ведення клієнтської бази компанії, відстежування термінів договорів, ведення графіків виходів до ефіру рекламних програм, редагування рекламних текстів замовників перейти →
підбір кваліфікованого персоналу, ведення кадрової документації, обробка даних (положення, посадові інструкції, накази), атестація персоналу, програма мотивації, адаптації, делегування повноважень, проведення тренінгів і тестування, формування кадрової політики, аналіз ситуації на ринку трудових ресурсів перейти →
індивідуальні і групові психологічні послуги дітям і членам їх сімей, психодіагностіка, написання плану індивідуальної психокоректувальної і психотерапевтичної роботи, реалізація планів, психо-реабілітационниє заходи, психокоррекция і психотерапія особи, відновлення психоемоційного стану дітей, їх батьків перейти →
створення Web-сайтів,Web дизайн, а саме розробка дизайну(будь-якої складності, включаючи Flash презентацію), верстка сайту (html,php), створення буклетів, логотипів, флаєрів, банерів, просування сайтів(SEO) в інтернеті, відмінно володію таким базовими пакетами Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw, Macromedia Dreamweaver, Macroмеdia Flash. перейти →
Посада: автомаляр-рихтувальник кузовів. Ключові обов'язки: фарбування автомобілів; комп'ютерний підбір фарб, попадання в тон машини; рихтування кузовів, вирівнювання місць після удару; тонування скла перейти →
Супровід систем обліку на базі 1С:Бухгалтерія v7.7., 1С:Альфа-Авто v.8.0, забезпечення комунікації між інформаційними базами, доопрацювання конфігурацій, реалізація нестандартної звітності, системне адміністрування: розгортання і підтримка локальної обчислювальної мережі підприємства. перейти →
освітлення профільних заходів і подій, написання аналітичних матеріалів, розробка і реалізація власних проектів, рубрик, проведення інтерв'ю, щоденний моніторинг ринку, спілкування з фахівцями ринку, отримання експертних думок і коментарів, написання новин перейти →
ведення бази даних; чищення повідомлень або тем; редагування будь-яких повідомлень; розділення тем на дві або об'єднання дві теми в одну; оголошення тем закритими; залишення повідомлень в закритих темах; перенесення тем в інші розділи. перейти →
техніка пломбування кореневих каналів зубів, техніка пломбування зубів і простого видалення зубів, володію сучасними технологіями протезування, протезування, що знімається (бюгельні протези із замковою і кламмерной фіксацією, часткові протези, повні протези, повні протези з кнопковою фіксацією перейти →
Установка програмних продуктів 1С, їх оновлення, конфігурація і адміністрування; консультування, навчання і атестація користувачів 1С; доопрацювання існуючої конфігурації відповідно до специфіки діяльності підприємства; оновлення форм звітів і написання нових. перейти →
Моніторінг і настройка продуктивності Oracle+O.C, резервування, установка і оновлення Oracle + O.C.+Банковская система АБС Б2 ( контроль версій, патчи..), моніторинг системних ресурсів і призначених для користувача сесій, написання сценаріїв по адмініструванню с-ми. перейти →
Тестування програмного забезпечення, розробка тест кейсів, ручне регресивне тестування, базові знання Test Complete, бази даних - Microsoft Access, мови програмування і інструментальні засоби - Turbo Pascal.VSS.MS Office. перейти →
Діагностика і ремонт комп'ютерів, визначення несправностей комп'ютера, вузловий ремонт і ремонт на рівні комплетуючих, настройка і збірка ПК, виявлення несправностей ПК різних конфігурацій перейти →
Проведення учбових занять, складання навчально-методичної документації, складання розкладу, організація випускних іспитів, організація роботи приймальної комісії, робота з абітурієнтами перейти →
Індивідуальні заняття з техніки мови з драматичними артистами, артистами розмовного жанру з метою підвищення їх професійної кваліфікації, робота з акторами над текстами нових або раніше створених уявлень (програм), а також з акторами, які вводяться до представлень (програм) поточного репертуару. перейти →
Планування і організація ефективної роботи редакції; Оновлення загальної концепції розвитку видання; Контроль якості матеріалів і встановлених термінів їх здачі; Самостійне написання і редагування статей; Контроль верстки, робота з позаштатними авторами; Здача номера в друк. перейти →
Пошук інформації, ілюстративних матеріалів для статей; організація і проведення інтерв'ю з компетентними людьми; відвідування презентацій, прес-конференцій, пошук новинних матеріалів; написання і редагування текстів; контроль за своєчасною подачею матеріалів редакторами рубрик у верстку перейти →
Розробка ідей рекламних слоганів, хедлайнів для ПОСМ, участь в розробці графічних рішень для друкарських матеріалів, розробка ідей для зовнішньої реклами, написання PR-матеріалів (статей), участь в організації і проведенні PR акцій перейти →
Коректування, набір і передача відомостей, коректор рекламних буклетів, оголошень перейти →
Виконання перекладів технічної, юридичної і економічної документації з/на англійську мову. Реєстрація вхідної і вихідної кореспонденції. Переклади поточного електронного листування з англійської на російську (комерційних пропозицій, електронних листів). Складання графіків зустрічей візитів зарубіжних партнерів, переклади на зустрічах перейти →
відкриття і ведення депозитних, поточних рахунків; відкриття карткових рахунків і обслуговування пластикових карт; продаж кредитних продуктів (підготовка документів, оформлення і видача); супровід і обслуговування поточних кредитів; установка курсів і розрахунок реалізованого результату від валютний-обмінних операцій перейти →
Проведення позапланових ревізій складів, магазинів; вибіркові перевірки окремих груп товарів на складах, магазинах; оформлення результатів ревізії і подача їх на розгляд керівникові відділу обліку і контролю; перевірка відпуску товару зі складів згідно накладних; контроль достовірності обліку перейти →
Оформлення банківських документів відповідно до порядку, встановленого законодавством; обслуговування вкладників і клієнтів банку, зокрема оформлення договорів, довіреностей, видача ощадних книжок; відкриття, ведення і закриття розрахункових рахунків фізичних і юридичних осіб перейти →
Прийом і перерахунок інкасації; робота з прибутковими, витратними касовими документами, з оголошеннями на внесок готівкою, з чековими книжками; підготовка грошових коштів для завантаження банкоматів; здійснення валютний-обмінних операцій;формування касових звітів дня перейти →
Контроль за дотриманням податкового законодавства; контроль за надходженням до бюджету податкових і інших платежів; перевірка грошових документів, бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та ін.; аналіз результатів перевірок; застосування фінансових санкцій до порушників перейти →
Консультації з питань лікування і відтворення тварин, годування тварин згідно зоогигиенічеськім вимогам, огляд тварин і діагностування їх хвороб і пошкоджень, контроль за проведенням власниками тваринних обов'язкових лікувально-профілактичних заходів в терміни, визначені інструкціями, повчаннями, рекомендаціями за змістом тварин. перейти →
Масаж обличчя, шиї і шкіри голови; очистка обличчя гігієнічне, вакуумне і др.; накладення живильних, дезинфікуючих масок; проведення відшелушуючих процедур, парафінові укутування грон рук; поправка брів, забарвлення вій і брів, завивка вій. перейти →
Володіння усіма основними видами макіяжу: д-макіяж, денний, вечірній, діловий, контрастний, смокі, весільний, а також подіумний, святковий, глянцевий, ретро...; корекція форми брови, забарвлення брів і вій; нарощування вій: пучкові, одиничні. перейти →
Вивчення області на предмет впровадження і/або розробки прикладних інформаційних систем; участь в інтерв'юванні (спільно з бізнес-аналітікамі) бізнес-експертов і користувачів інформаційних систем на предмет вивчення поточних принципів організації ходу процесів (зокрема з погляду функціонування інформаційних систем) перейти →
Консультації і роз'яснення з юридичних питань; усні і письмові довідки за законодавством; складання заяв, скарг і інших документів правового характеру; представництво в суді, інших гос.органах, перед громадянами і юридичними особами; надання юридичної допомоги підприємствам, установам, організаціям перейти →
Написання програм для персональних комп'ютерів (ПК) на мовах: Асемблер, Бейсік, Паскаль, Delphi, Perl (CGI скрипти), HTML (JavaScript); написання програм для MCS-51 (8051) і AVR мікроконтролерів (МК) фірми Atmel і сумісних на мові Асемблера і Сі; розробка блок-схем програм; розробка цифрових вузлів для ПК і МК перейти →
Складання проектів операцій; виготовлення копії документів виписки з них; консультації з питань здійснення нотаріальних дій; надання фізичним і юридичним особам сприяння в здійсненні їх прав і захисту законних інтересів; роз'яснення клієнтам їх прав і обов'язків перейти →
Зйомка для друкарського видання; обробка знімків; переддрукарська підготовка; проведення фотографувань у вказаному місці і вказаному часі; постпродакшн перейти →
Аналіз і оцінка ринку Постачальників; замовлення і координація доставки матеріалів; оформлення довіреності на постачання матеріалу; підготовка звітності, ведення замовлень, документація; ведення бази Постачальників і поповнення новими; контрактний супровід; контроль взаєморозрахунків; пошук нового товару і постачальників, підтримка і розвиток відносин з активними постачальниками перейти →
Редагування статей; взаємодія з авторами з питань внесення правок і змін в тексти; літературне редагування текстів (комп'ютерні файли); вичитування смуг (з паперу); звірка перейти →
Написання матеріалів в рубрики; фоторепортаж з молодіжних заходів; відвідини прес-конференцій; проведення соціологічних опитів; інтерв'ю з відомими людьми міста і країни; розробка нових тим, рубрик; редагування матеріалів стажерів перейти →
Розробка ілюстрацій, макетів журналів, книг, плакатів; розробка малюнків для термодруку; ілюстрація статей; створення в Flash рекламних роликів, ськрінсейверів, флеш-листівок, банерів; ілюстрації і підготовка дізайн-макетів для сувенірної продукції — календарів, листівок, наклейок перейти →
Підготовка рейтингів; підготовка і доопрацювання медіапланів; запуск рекламних кампаній (Київ, регіони, мережа); відстежування ходу рекламних кампаній; організація і контроль документообігу; координація роботи підрядчиків; розрахунок фінансових показників медіа-плану, складання підсумкового звіту для вибору оптимального у фінансовому відношенні плану перейти →
Проведення промоакций; підбір персоналу; навчання персоналу (коучинг); контроль роботи персоналу; оцінка роботи персоналу; управління, навчання, підбір торгової команди; ведення звітної і аналітичної документації; контроль дебіторської заборгованості клієнтів; проведення коучингов, аудитів з торговою командою; проведення планових акцій виробників перейти →
Створення сайту з flash-анімацією; створення фірмового стилю компанії (логотип, візитка, листівка, наклейка, а також дизайн бланка, фірмовий персонаж і т.д.); розробка інтерактивного flash-контента (повчальних анімаційних роликів) перейти →
HTML верстка; не складний дизайн; нарізка дизайну; підтримка і оновлення сайту; сканування і обробка зображень і текстів; оптимізація і просування сайтів; приведення існуючих інтерфейсів web-додатків у відповідність; настройка, підтримка і оновлення сайтів на CMS перейти →
Надання комплексних юридичних послуг і інформаційний супровід в сфері гос. закупівель; розробка тендерної документації на всі закупівлі товарів, робіт і послуг; надання юридичних послуг клієнтам; укладення договорів, процесуальних документів; здійснення правової роботи на підприємстві; юридичний супровід діяльності компанії перейти →
Ведення ділового листування з іноземними партнерами; переклад юридичної документації; виїзди за кордон для висновку ВЕД; синхронний переклад конференцій; навчання мові по методиці Рона Хабарта; підготовка випускників шкіл до вступу до Вузів; уроки бізнес-курса; англійський від початкового до курсу підвищеної складності перейти →
Підтримка web-сайту; модерування і оперативне наповнення сайту інформацією; написання текстів будь-якого формату на задану тему; написання стрічки новин; написання аналітичних матеріалів (коментарі, паблісіті) перейти →
Робота по підвищенню лояльності співробітників до компанії, формування внутрішньокорпоративної позитивної комунікації; написання рекламний-інформаційних статей про компанію і її продукти, робота із ЗМІ; функції рекламіста по Україні; розробка і проведення PR-кампаній перейти →
Оперативне і якісне обслуговування вхідних дзвінків; консультація клієнтів по всіх існуючих послугах; продаж послуг по телефону; робота з вхідними дзвінками; надання інформації клієнтам по продуктах; складання щоденних звітів перейти →
Присутність на незалежних експертизах (оцінка збитку); робота із страховими компаніями по страхуванню цивільної відповідальності перед третіми особами; виконання доручень адвоката; складання листів‚ претензій; підготовка пакетів документів, забезпечення документообігу; робота з клієнтами; участь в значущих проектах перейти →
Підготовка і складання договорів (купівлі-продажу, іпотечних договорів, застави майна, оренди, позики і т.п.), заповітів, свідоцтв, заяв, довіреності, заповнення банківських карток; ведення статистичної і податкової звітності приватного нотаріуса; консультування клієнтів перейти →
Робота з первинними бухгалтерськими документами; облік витрат і розподіл їх по статтях; розрахунок заробітної плати робочих; облік руху надходження і витрачання грошових коштів; заміщення обов'язків колег і начальника відділу перейти →
Прийом і розподіл телефонних дзвінків; робота з оргтехнікою; організація діяльності офісу; облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівникові; складання ділових документів; переклад ділової документації, рекламних брошур, технічних характеристик; організація переговорів з клієнтами компанії перейти →
Прийом і розподіл телефонних дзвінків; робота з оргтехнікою; організація діяльності офісу; облік і контроль оформлення документації, що йде на підпис керівникові; складання ділових документів; переклад ділової документації, рекламних брошур, технічних характеристик; організація переговорів з клієнтами компанії перейти →
Підготовка різних рекламних пропозицій для Клієнта; підготовка таймінгов виконання роботи у відповідні відділи агентства; командна робота зі всіма відділами Агентства; робота з підрядчиками; ведення первинної документації; укладення договорів з підрядчиками; забезпечення контролю за виконанням підзвітного проекту відповідно до затвердженого графіка перейти →
Управління, планування, формування маркетингової стратегії; аналіз ринку і конкурентів; висновок і позиціонування компанії на ринку; планування рекламної кампаній; проведення тендерів; робота з підрядчиками, контроль над виконання; формування бюджету перейти →
Проведення зустрічей з клієнтами; розробка і оформлення технічного завдання; презентація ідеї і технічного завдання потенційному клієнтові; розробка креативних PR-стратегій і технологій; організація проведення brain-storming; розробка креативних ідей; розробка попередніх акцій, заходів, подій і ін. перейти →
Формалізація відносин з контрагентами, укладення договорів, ведення переговорів з керівниками компаній; моніторинг і аналіз ринку і конкурентного середовища, підготовка оглядів (попит, пропозиція, ціна продажу/ оренди, тенденції і прогнози); розробка і проведення рекламних кампаній (медіа-план і т.д.) перейти →
Розвиток і робота з прямим дилером; контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах; робота з претензіями клієнтів; проведення переговорів з ключовими клієнтами; планування об'ємів закупівель, продажу; збільшення асортименту в роздрібній мережі; врегулювання питань сервісного обслуговування перейти →
Викладення продукції в супермаркетах; забезпечення максимальної присутності продукції на стелажах і полицях; виявлення браку і продукції з минулим терміном реалізації; складання необхідних документів (акт про повернення/заміну); контроль наявності цінників перейти →
Надання інформації про продукцію; ведення баз даних товарів; планування продажів; прийом товару; організація роботи персоналу в торговому залі; складання графіків роботи персоналу; підбір персоналу; проведення тренінгів перейти →
Прийом товару, розпаковування товару, перевірка маркування; підготовка робочого місця до роботи, розміщення товару, оформлення вітрин (товарна лінійка); підтримка чистоти і порядку на торговому місці; контроль за відповідністю цін в прайс-листах і цінниках на товар; обслуговування покупців перейти →
Організація і контроль управління товарними потоками в магазинах; планування, розподіл і контроль переміщення товарних запасів; обробка заявок на товар від магазинів; організація і контроль підготовки і аналізу оперативної і періодичної звітності по магазинах; здійснення аналізу темпів продажу перейти →
Обслуговування існуючих клієнтів (згідно чіткому маршруту відвідин), пошук нових; відстежування дебіторської заборгованості; контроль за дотриманням корпоративних блоків; ведення звітної документації; виконання планових показників за різними абсолютними і відносними показниками перейти →
Відкриття нових магазинів, формування команди; робота з податковими, пожежними органами, сес; вирішення оперативних питань; аналіз структури продажу і якості обслуговування покупців; визначення розмірів знижок; забезпечення своєчасного надходження товарів; формування асортименту і роздрібних цін; контроль правильної виставки виробів; організація і управління роботою персоналу (більше 20 чоловік) перейти →
Організація роботи співробітників відділу (10 чол.), напрями на ефективний продаж, постановка і контроль виконання планів продажу; підбір і навчання персоналу; укладення договорів, контроль взаєморозрахунків; робота з VIP-клієнтами; навчання і розвиток професійних знань і умінь співробітників відділу перейти →
Ведення касових операцій; робота з касовим апаратом, терміналом, сканером, кардрідером та ін.; складання касової звітності, в т.ч. ведення касової книги; проведення інкасації; прийом, облік, видача, зберігання грошових коштів; проведення інвентаризацій, переоцінки, переміщень; прийом товару перейти →
Організація і проведення квартирних, вуличних, телефонних опитів, опитів по підприємствах, тестування; глибинні інтерв'ю; рекрутмент на довгострокові проекти і фокус-группи перейти →
Активний пошук партнерів, робота з постійними клієнтами; підготовка комерційних пропозицій, листів, проведення переговорів, ділових зустрічей; контроль розміщення реклами в журналах; ведення клієнтської бази; укладення договорів; участь у виставках перейти →
© 2002 — 2024 «Jobs.ua»
Всі права захищені.
Адміністрація може не розділяти точку зору авторів інформаційних матеріалів та не несе відповідальності за розміщену користувачами інформацію.