Арбеніна Наталія Михайлівна
Контактний(і) тел: моб. 8-067-111-1111
E-mail: 11@gmail.com
Мета (бажана посада):
Випусковий редактор
З/п від 450 у.о.
02/2004 – по даний час - ДП "Перехід Медіа Паблішн" (журнал EGO)
Спеціалізація: видавництво
Посада: випусковий редактор
Обов'язки:
- Прийом кореспонденції і телефонних дзвінків.
- Організація контактів зі всіма віддаленими партнерами та підрядчиками (фотолабораторії, сканувальники і т.д.).
- Ведення всіх документів, що стосуються правової підтримки позаштатних робіт (підписання договорів, розписок, контрактів зі всіма позаштатними працівниками – авторами, фотографами, асистентами, візажистами, моделями, художниками, що інтерв'юються) та співпраця з фотобанками.
- Контроль і організація виробничого процесу відповідно до термінів і планів номерів, отриманих від головного редактора, а саме:
- Контроль над поповненням архівів фотозображень, організація і забезпечення доступу до нього членів редакції. Робота з фотографами і фотоагентствами з приводу придбання фотоматеріалів.
- Організація внесення правок в макет, контроль за копірайтами, подяками та іншими допоміжними текстами.
- Взаємодія з рекламним відділом (розподіл рекламних смуг, розміщення адрес в адресній
книзі і т.д.).
- Допомога редакторам в пошуку необхідної інформації, ділових контактах і ведення загального
ділового листування.
- Створення сітки номера відповідно до плану і заявки рекламного відділу.
- Підтримка порядку в бібліотеці та офісі в цілому.
- Взаємодія із співробітниками редакції направлена на поліпшення якості видання.
02/2003 - 01/2004 - ДП "Перехід Медіа Паблішн" (журнал EGO)
Спеціалізація: видавництво
Посада: асистент редакції
Обов’язки:
- Прийом кореспонденції та телефонних дзвінків.
- Комунікація зі всіма віддаленими партнерами і підрядчиками (фотолабораторії, сканувальники, друкарні і т.д.).
- Ведення всіх документів що стосуються правової підтримки позаштатних робіт (підписання договорів, розписок, контрактів зі всіма позаштатними працівниками – авторами, фотографами, асистентами, візажістамі, моделями, художниками, що інтерв'юються).
- Документація, що стосується співпраці з фотоагентствами.
- Оганізация явки всіх позаштатників за гонорарами.
- Сприяння в проведенні всіх редакційних зйомок.
- Підтримка порядку в біблітотеці, архіві фотоматеріалів та офісі в цілому.
- Асистування співробітникам редакції з будь-яких поточних питань.
09/2002 - 02/2003 - "Центр суспільних зв'язків "Р.А.П.І.Д." (Київська школа PR-технологій)
Спеціалізація: навчання
Посада: секретар
Обов'язки:
- Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообороту
- Підготовка ділових зустрічей, відряджень, конференцій
- Розробка і ведення баз даних клієнтів
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків, повідомлень, кореспонденції
05/2001 - 05/2002 - Санаторно-курортний Департамент профспілок "Столиця-Регіони"
Спеціалізація: туризм
Посада: директор
Обов'язки:
- Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообороту
- Ведення правової підтримки работ
- Кадрове діловодство (знання КЗпП; пошук, оцінка, підбір співробітників; облік кадрів; особисті справи; накази)
- Первинний бухгалтерський облік (рахунки, накладні, податкові накладні, платіжні доручення)
- Розробка і ведення баз даних клієнтів
- Планування і ведення рекламної кампанії, медіапланування, робота зі ЗМІ, контроль виходу реклами
- Підготовка матеріалів до 8 Міжнародного туристичного салону "Україна'2001", безпосередня репрезентація "СКДП "Столиця-Регіони"
- Організація співпраці і ведення переговорів зі всіма віддаленими партнерами і підрядчиками (державними установами, банками, санаторіями, пансіонатами Криму)
01/2001 - 05/2005 - Профспілкове об'єднання працівників малого і середнього бізнесу "Столиця"
Спеціалізація: профспілка
Посада: Перший помічник Голови Ради
Обов’язки:
- Оформлення ділової документації; систематизація, архівація документів; організація документообороту
- Ведення правової підтримки робіт
- Зустріч відвідувачів
- Підготовка засідань, нарад, ділових зустрічей, консультацій, відряджень
- Ведення і оформлення протоколів засідань
- Кадрове діловодство (знання КЗпП; пошук, оцінка, підбір співробітників; облік кадрів; особисті
справи; накази)
- Російсько-український і українсько-російський переклад
- Складання робочих планів, звітів
- Планування робочого дня керівника, виконання різноманітних доручень керівника
- Аналітичний огляд ЗМІ
- Самостійне ведення переговорів
Рік закінчення: 2002
Учбовий заклад: Національний технічний університет України "Київський політехнічний
інститут"
Спеціальність: Інженер автоматизації хімічних процесів тавиробництва
Кваліфікація: Бакалавр
Французька - читаю, можу розмовляти
Англійська - базові знання
Мясоєдов Сергій Юрійович, ДП "Перехід Медіа Паблішн", головній редактор, 8-097-.......
Ротовській Андрій Андрійович, Київська школа PR-технологій, директор (044) .........
Комунікабельна, відповідальна, тактовна, старанна, емоційно гнучка, цілеспрямована, неконфліктна, ініціативна; організаторські здібності, хороша пам'ять, здатність до аналітичного мислення, уміння працювати в команді, налагоджувати і підтримувати контакти, швидко навчаюся новому
Здобуття адміністративної посади, пов'язаної з можливістю набуття нового досвіду, використання і розвитку вже наявних знань і навиків. Подальше кар'єрне і особове зростання при розвитку компанії-роботодавця.
Нерідко засоби масової інформації називають четвертою гілкою влади України – адже інформація, яку вони подають в своїх виданнях, має великий вплив на читачів. Статті видання допомагають аудиторії сформувати думку про безліч подій та актуальних тем.
На редактора покладено багато обов'язків – від організації роботи офісу і своєчасного виходу видання до відповідальності за достовірність опублікованого матеріалу. Головне в резюме редактора – грамотність, чіткість та послідовність подачі інформації, попередній досвід роботи та освіта.