м. Дніпропетровськ,
тел. 8 (050) 333-33-....,
e-mail: zzz@ukr.net
Досвід роботи
15.02.2004 – 12.02.2006
ТОВ «Проект» - компанія першого в Україні управлінського торгового комплексу зі спеціалізацією по одягу.
Посада: керівник відділу зі зв'язків з громадськістю.
Обов’язки
Освіта
1999 – 2004 рр.
Технічний коледж Тернопільського державного технічного університету. Спеціальність: «Обслуговування комп'ютерних та інтелектуальних систем і мереж».1993 - 1999 рр. Київський Державний Університет ім. Тараса Шевченка
факультет Міжнародна Економіка
Навчальні курси
1997 – 1999 рр. Англійська з викладачами корпусу «Миру» (ООН) –
носіями мови
2003 – 2004 рр. Бізнес-курс Американської Англійської мови (ТГТУ)
2003-2004 Курси «Ефективне управління підприємством»
Знання мов
Російська, українська, англійська (intermediate level), німецька
(базовий рівень)
Інші навики
Просунутий користувач ПК:
MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).
Графічні редактори (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw).
Інтернет (Opera, Outlook Express, The Bat, Internet Explorer).
Права водія категорії «B», наявність автомобіля.
Особисті дані Пошук рішень замість загострення проблеми. Перевага колективної та командної роботи, ефективний і раціональний розподіл повноважень, чітка послідовність власним обов'язкам, відповідальність, здібність до навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність. Завжди на зв'язку.
Очікуваний рівень компенсації: $1000\міс. + соціальний пакет.
Робота маркетологів набагато складніша, ніж просто внесення "різноманітності заради різноманітності". Маркетологи повинні знати актуальні потреби людей, розуміти, яким хоче бачити товар/послугу кінцевий споживач, а головне – вміти переконувати керівництво компанії щось змінити або доповнити.
Але спершу спеціаліст в області маркетингу повинен зуміти правильно себе продати потенційному роботодавцю на співбесіді. Перший крок на шляху пошуку роботи маркетолога – правильно та грамотно складене резюме з акцентом на вже отриманий досвід у сфері маркетингу.