Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Прийом / розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції;
Робота з документообігом (вхідна/ вихідна документація);
Реєстр внутрішньої документації, контроль за термінами виконання;
Ведення ділового листування;
Робота з кур'єрськими службами;
Робота з первинною бухгалтерією (прихід / витрата (акти виконаних робіт);
Інформаційна підтримка керівників і співробітників компанії;
Зустріч гостей (чай / кава);
Замовлення води, канцелярії;
Виконання розпоряджень керівника по організації роботи офісу.
Спілкування з відвідувачами, створення для них комфортних умов.
Забезпечення та контроль за збереженням матеріальних цінностей.
Консультація відвідувачів з питань, що стосуються послуг, які надаються. Вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
Розгляд претензій, пов'язаних з незадовільним обслуговуванням відвідувачів. Здійснення контроль за відповідним оформленням приміщень.
Стеження за розміщенням, оновленням і станом реклами всередині приміщення.
Контроль за дотриманням підлеглими працівниками трудової і виробничої дисципліни, правил і норм охорони праці, вимог виробничої санітарії та гігієни. Інформування керівництва про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів та заходах для їх ліквідації.
Забезпечення виконання працівниками вказівок керівництва підприємства.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Києві"