Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- організація роботи бухгалтерії відділення, контроль за виконанням поставлених задач
- ведення взаємних розрахунків з постачальниками товару, перевірка правильності оформлення первинних документів, виставлення рахунків на оплату, проведення видаткових та податкових накладних.
- оформлення щомісячного фінансового звіту ефективності роботи відділення керівництву
- організація відвантаження зерна, вирішення поточних питань; підготовка документів для експедиторів.
- ведення взаємних розрахунків з зерносховищами (елеваторами) за договорами зберігання, а саме: перевірка правильності нарахування послуг, виставлення рахунків на оплату, проведення актів виконаних робіт та податкових накладних, контроль за правильністю оформлення первинних документів та формування їх для передачі у центральний офіс. Щомісячне нарахування послуг, які надають елеватори, оформлення звіту не проведених витрат.
- ведення кількісного обліку зерна по елеваторах, щомісячне підтвердження залишків зерна по елеваторах, оформлення актів звірки ТМЦ, контроль за вчасним проведенням інвентаризації зерносховищ та вчасним поданням звітів співробітників.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Фахівець з логістики, Аналітик в Вінниці"