офис менеджер
09.2020 − По теперішній час (5 років )
- Прийом і розподіл вхідних дзвінків;
- Забезпечення документообігу компанії: вхідна та вихідна кореспонденція, її реєстрація, зберігання;
- Перевірка документів, які подаються на підпис керівнику, вчасне реагування на термінові запити;
- Ведення графіку руху службового транспорту в корпоративній системі «Бітрікс», контроль за дотриманням порядку використання службового автомобіля працівниками, здача звітності службового транспорту;
- Роботі з кур'єрськими службами та з поштовими операторами;
- Пошук та систематизація необхідної інформації за запитом керівника;
- Організація прийому відвідувачів та гостей керівника;
- Допомога керівнику у вирішенні термінових завдань ;
- Виконання розпоряджень керівника ;
- Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, кава, вода).