UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Помічник керівника, Офіс-менеджер, Діловод, Секретар в Києві
  5. Помічник керівника, Офіс-менеджер, Діловод, Секретар
Запропонувати вакансію
Резюме Помічник керівника, Офіс-менеджер, Діловод, Секретар
Альван Лариса

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяПомічник керівника, Офіс-менеджер, Діловод, Секретар

Заблоковано
30 000 грн.
 18 грудня 2024  Місто: Київ
Вік:46 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, часткова зайнятість
Рубрики: Офісний персонал; Керівництво; Юриспруденція, право
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Адміністратор
Ветеринарна клініка домашніх тварин (Медична допомога тваринам), Київ
05.2024 − 08.2024 (3 місяці)

Прийом здвінків, електронних листів та особистих звернень клієнтів. Написання текстів для розсилок або листів.

Вирішення питань стосовно порядку в клініці, забезпечення всіма неохідними для роботи матеріалами, координація клінінгу, контроль витратних матеріалів тощо.

Координація роботи медичного персоналу.

Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, вирішення організаційних питань.

Надання звітності стосовно роботи клініки.

Взаємодія з кур"єрськими службами.

Допомога керівнику та виконання його беспосередніх розпоряджень. Координація графіку відвідування клієнтів, планування прийомів лікарів.

За невеликий період праці на даній посаді відкрилось ще 3 направлення, такі як магазин, хендлер зал, та нічний стаціонар.

Провідний економіст з праці
КП "Київський метрополітен" (Метрополітен), Київ
09.2005 − 05.2024 (18 років 7 місяців)

Преміювання працівників.

Розробка проєктів положень з преміювання.

Пiдготовка проєктiв наказiв про встановлення працiвникам доплат, надбавок.

Веде їх облік.

Діловодство в системі e-Docs.

Здiйснення контролю за надходженням та виконанням документiв у вiдповiднi термiни та службову переписку.

Табелювання працівників.

Участь в ревізіях підрозділів.

Розробка посадових (робочих) інструкцій.

Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.

Інженер з організації і нормування праці
Київська дистанція захисних лісонасаджень (Залізнчний транспорт), Київ
12.2000 − 09.2005 (4 роки 9 місяців)

Контроль економічного стану підрозділу.

Ведення статистичної звітністі.

Контроль надбавок і доплат працівникам.

Перегляд норм на виконання робіт.

Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.

Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.

Освіта

Київський інститут залізничного трпанспорту (Київ)
Економіст-менеджер
повна вища, 01.1993 − 07.2000 (7 років 5 місяців)

Додаткова освіта

 Фахівець фінансово-економічних служб залізниць та підприємст, 2005
 Нормувння та оплата праці, 2009
 Оплата та нормування праці, 2006
 Машинопис і основи сучасного діловодства, 1995

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач: MS Office (Exсel, Word ), PowerPoint, е-Docs, робота в Інтернеті та з електронною поштою.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвідчений працівник з відмінними організаторськими здібностями та високим ступенем відповідальності. Доведена здатність керувати офісними операціями, вести облік та надавати адміністративну підтримку. Відомий тим, що підтримує безперебійне та ефективне офісне середовище, дотимується термінів для покращення бізнес-операцій. Не позбавленй аналітичних навичок, знання діловодства, вміння користуватись оргтехнікою. Не нехтує діловим етикетом, вільно володіє 2 мовами.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Провіднй економіст з досвідом роботи понад 20 років. Бажання реалізувати свій потенціал і набутий досвід на іншій посаді та в іншій організації.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору