Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Прийом здвінків, електронних листів та особистих звернень клієнтів. Написання текстів для розсилок або листів.
Вирішення питань стосовно порядку в клініці, забезпечення всіма неохідними для роботи матеріалами, координація клінінгу, контроль витратних матеріалів тощо.
Координація роботи медичного персоналу.
Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією, вирішення організаційних питань.
Надання звітності стосовно роботи клініки.
Взаємодія з кур"єрськими службами.
Допомога керівнику та виконання його беспосередніх розпоряджень. Координація графіку відвідування клієнтів, планування прийомів лікарів.
За невеликий період праці на даній посаді відкрилось ще 3 направлення, такі як магазин, хендлер зал, та нічний стаціонар.
Преміювання працівників.
Розробка проєктів положень з преміювання.
Пiдготовка проєктiв наказiв про встановлення працiвникам доплат, надбавок.
Веде їх облік.
Діловодство в системі e-Docs.
Здiйснення контролю за надходженням та виконанням документiв у вiдповiднi термiни та службову переписку.
Табелювання працівників.
Участь в ревізіях підрозділів.
Розробка посадових (робочих) інструкцій.
Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням.
Контроль економічного стану підрозділу.
Ведення статистичної звітністі.
Контроль надбавок і доплат працівникам.
Перегляд норм на виконання робіт.
Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Помічник керівника, Офіс-менеджер, Діловод, Секретар в Києві"