Вхід на сайт
Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Autopark.ua
Оператор з питань купівлі-продажу вживаних автомобілів
Час роботи: з грудня 2021 року
Оператор контакт-центру:
⦁Підбір автомобілів для клієнтів відповідно до заданих технічних та фінансових характеристик;
⦁Консультування клієнтів щодо умов купівлі-продажу, обміну, кредитування, лізингу автомобілів;
⦁Пошук потенційних клієнтів (вихідні дзвінки).
ТОВ «Індастріал Медіа Нетворк»
Топ-провайдер з надання телекомунікаційних послуг «IPNET»
Час роботи: листопад 2013 року – грудень 2021 року
Старший фахівець інформаційно-технічної підтримки (2018 – грудень 2021):
⦁Консультування потенційних та чинних клієнтів щодо продуктів компанії, вибору оптимального продукту для окремого клієнта, інформування щодо фінансових та технічних питань;
⦁Вирішення поточних проблемних питань клієнтів з фінансових, технічних та будь-яких інших питань;
⦁Координація з керівниками та співробітниками інших підрозділів компанії щодо оперативного вирішення питань клієнтів;
⦁Залагодження спірних ситуацій з конфліктними клієнтами;
⦁Залучення чинних клієнтів до підключення додаткових послуг та продуктів, інформування щодо нових продуктів компанії та діючих акційних пропозицій;
⦁Аналіз клієнтських запитів та пріоритетний розподіл їх між співробітниками;
⦁Моніторинг системних проблем та запитів клієнтів, розробка алгоритмів з метою оптимізації робочого процесу та якості наданих послуг;
⦁Навчання та супровід нових співробітників, індивідуальні тренінги щодо корпоративних стандартів та професійних обов’язків.
Фахівець інформаційно-технічної підтримки (2014 - 2018):
⦁Укладання договорів з новими клієнтами та оформлення підключення додаткових послуг та продуктів з чинними клієнтами;
⦁Вирішення поточних проблемних питань з чинними клієнтами;
⦁Супровід клієнтів в вирішенні фінансових та технічних питань.
Оператор інформаційної підтримки (2013 - 2014):
⦁Інформування клієнтів щодо фінансових та технічних аспектів продуктів компанії;
⦁Розподіл клієнтських запитів між підрозділами компанії відповідно до спеціалізації.
Професійні навики та особисті якості:
⦁Робота та виконання корпоративних стандартів та нормативів;
⦁Емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій;
⦁Навики продажу та глибоке знання продуктів та сервісів компанії;
⦁Комунікабельність, вміння працювати в команді та обслуговувати клієнтів.
Освіта
Національний авіаційний університет - Факультет архітектури, будівництва та дизайну.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Оператор call-центра в Києві"