UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Оператор call-центра в Києві
  5. Оператор call-центра
Запропонувати вакансію
Безсрочний Віталій

Оператор call-центра

Заблоковано
 25 липня 2022  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, позмінна робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Телекомунікація та зв'язок; Торгівля, продажі, закупівлі; Інші пропозиції
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Autopark.ua

Оператор з питань купівлі-продажу вживаних автомобілів

Час роботи: з грудня 2021 року


Оператор контакт-центру:

⦁Підбір автомобілів для клієнтів відповідно до заданих технічних та фінансових характеристик;

⦁Консультування клієнтів щодо умов купівлі-продажу, обміну, кредитування, лізингу автомобілів;

⦁Пошук потенційних клієнтів (вихідні дзвінки).

ТОВ «Індастріал Медіа Нетворк»


Топ-провайдер з надання телекомунікаційних послуг «IPNET»

Час роботи: листопад 2013 року – грудень 2021 року

Старший фахівець інформаційно-технічної підтримки (2018 – грудень 2021):

⦁Консультування потенційних та чинних клієнтів щодо продуктів компанії, вибору оптимального продукту для окремого клієнта, інформування щодо фінансових та технічних питань;

⦁Вирішення поточних проблемних питань клієнтів з фінансових, технічних та будь-яких інших питань;

⦁Координація з керівниками та співробітниками інших підрозділів компанії щодо оперативного вирішення питань клієнтів;

⦁Залагодження спірних ситуацій з конфліктними клієнтами;

⦁Залучення чинних клієнтів до підключення додаткових послуг та продуктів, інформування щодо нових продуктів компанії та діючих акційних пропозицій;

⦁Аналіз клієнтських запитів та пріоритетний розподіл їх між співробітниками;

⦁Моніторинг системних проблем та запитів клієнтів, розробка алгоритмів з метою оптимізації робочого процесу та якості наданих послуг;

⦁Навчання та супровід нових співробітників, індивідуальні тренінги щодо корпоративних стандартів та професійних обов’язків.


Фахівець інформаційно-технічної підтримки (2014 - 2018):

⦁Укладання договорів з новими клієнтами та оформлення підключення додаткових послуг та продуктів з чинними клієнтами;

⦁Вирішення поточних проблемних питань з чинними клієнтами;

⦁Супровід клієнтів в вирішенні фінансових та технічних питань.


Оператор інформаційної підтримки (2013 - 2014):

⦁Інформування клієнтів щодо фінансових та технічних аспектів продуктів компанії;

⦁Розподіл клієнтських запитів між підрозділами компанії відповідно до спеціалізації.


Професійні навики та особисті якості:

⦁Робота та виконання корпоративних стандартів та нормативів;

⦁Емоційна врівноваженість та стійкість до стресових ситуацій;

⦁Навики продажу та глибоке знання продуктів та сервісів компанії;

⦁Комунікабельність, вміння працювати в команді та обслуговувати клієнтів.


Освіта

Національний авіаційний університет - Факультет архітектури, будівництва та дизайну.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору