Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Обов’язки:
• визначення стратегії розвитку бізнесу;
• організація ефективної взаємодії структурних підрозділів;
• визначення асортименту, цінової та дисконтної політики;
• визначення умов співпраці з партнерами (франчайзинг та оптові покупці);
• контроль за ефективністю рекламних заходів, прийняття рішень щодо рекламної політики та окремих рекламних акцій;
• контроль ефективного використання ресурсів компанії.
Досягнення:
Виконання ключових фінансових показників незважаючи на локдаун, за рахунок збільшення ефективності, оптимізації операційних витрат та ФОП.
Обов’язки:
• стратегічне та оперативне управління роздрібною мережею;
• створення та впровадження стандартів роботи роздрібної мережі;
• оптимізація бізнес-процесів роздрібної мережі;
• пошук та оцінка нових об'єктів оренди для розширення представленості мережі;
• керування персоналом роздрібної мережі;
• керування продажами, контроль фінансових результатів, бюджетування;
• впровадження та супровід змін;
• участь у розробці маркетингового календаря;
• контроль візитів регіональних директорів до магазинів, заповнення чек-листів;
• сприяння у своєчасному вирішенні всіх господарських питань та контроль усунення порушень за чек-листами.
Досягнення:
збільшення вдвічі роздрібної мережі;
збільшення ефективності персоналу на 34%;
за підсумками літнього сезону 2012 року посів друге місце у рейтингу групи компаній СПОРТМАСТЕР (16 округів, п'ять країн);
Ефективна організація роботи із кадровим резервом.
Обов’язки:
• організація виконання плану продажу магазинами регіону;
• формування плану заходів щодо збільшення продажів магазинів, контроль систематичного приросту показників до минулого аналогічного періоду;
• проведення аналізу продажів у розрізі регіону, магазину, продавця, робота з результатами аналізу спільно з персоналом регіону;
• аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів, що впливають на виконання плану продажу, робота з результатами аналізу;
• доведення персоналу планових показників продажу, формування у команди розуміння принципів планування;
• контроль за адаптацією нових співробітників;
• контроль за навчанням стажистів;
• навчання, розвиток та оцінка персоналу;
• дотримання встановлених норм трудового розпорядку та правил підприємства;
• візити до магазинів регіону із заповненням чек-листів;
• своєчасне вирішення всіх господарських питань та контроль усунення порушень за чек-листами;
• контроль за дотриманням стандартів презентації та мерчандайзингу;
• облік та контроль безпеки ТМЦ;
• моніторинг конкурентів;
• взаємодія з контролюючими та перевіряючими органами.
Досягнення:
Перевиконання планів продажу магазинами регіону;
Відкриття у Дніпрі та Харкові магазинів формату ГІПЕР (3000-3500 м.кв);
Підписатись на розсилку нових резюме: "CEO, Директор з продажів в Києві"