UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Кривому Розі
  4. Резюме Фахівець із закупівель в
  5. Фахівець із закупівель
Запропонувати вакансію
Резюме Фахівець із закупівель
Толстоног Роман

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяФахівець із закупівель

Заблоковано
20 000 грн.
 22 листопада 2023  Місто: Кривий Ріг
Вік:51 рік
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Логістика, доставка, склад; Виробництво; Торгівля, продажі, закупівлі
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Провідний фахівець із закупівель
ПАТ «ПВП «Кривбасвибухпром» (Гірнича промисловість), Кривий Ріг
07.2023 − 11.2023 (4 місяці)

• Аналіз та формування обсягів й графіків замовлення постачальникам на сировину та основні компоненти для виготовлення ВМ.
• Пошук постачальників та робота з існуючими партнерами, моніторинг ринку сировини та компонентів.
• Проведення тендерних торгових процедур (конкурси, редукціони, збір оферт) на тендерному майданчику або через email, визначення та обґрунтування оптимального рішення щодо вибору постачальника.
• Підготовка, погодження з постачальником, укладання та супровід договорів на поставку з реєстрацією у 1С, претензійна робота з постачальниками.
• Повний супровід поставки до складу, оформлення та внесення в 1С оприбуткування, передача оригіналів видаткових документів в бухгалтерію.
• Формування бюджетів витрат підприємства місячних, квартальних та річних, та планів закупівель. Внесення рахунків на оплату в 1С з контролем строків оплат.
• Підготовка та отримання дозволів на придбання та на перевезення ВМ.
• Взаємодія з іншими підрозділами підприємства у рамках виконання плану закупівель та забезпечення підприємства.

Інженер з комплектації устаткування
КП "Сансевіс" КМР" (Послуги для населення та бізнесу), Кривий Ріг
02.2023 − 07.2023 (4 місяці)

Виконання, аналіз та контроль річних, квартальних та місячних потреб підприємства.
Відповідно до вимог закону України щодо публічних закупівель, проведення тендерів та моніторингів на закупівлю.
Договірна робота із контрагентами.
Повний супровід угод до постачання.
Оформлення рахунків на оплату та контроль проведення розрахунків з контрагентами, відповідно до затверджених фондів та бюджетів.
Організація поставки товарів та первинної документації (рахунки, накладні, ТТН) на центральний склад.
Контроль складських запасів.

Фахівець з закупівель
ТОВ "РЕСАЙКЛІНГ СОЛЮШИНС" (Промисловість та Виробництво), Київ
08.2021 − 04.2022 (8 місяців)

Робота за сумісництвом у віддаленому режимі.

Забезпечення функціонування повного циклу закупівель від заявки до поставки для наступних підприємств:
- ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА"
- ТОВ "АРНОКС" (раніше "ЮМДЖІ РТ ГАЗ")
- ТОВ "РІДЖЕН"
- ТОВ "РЕСАКЛІНГ СОЛЮШИНС"
Функції та обов'язки повністю аналогічні основному місцю роботи у ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА".

 Є рекомендації з даного місця роботи
Фахівець з закупівель
ТОВ "УКРАЇНСЬКІ МІНЕРАЛЬНІ ДОБРИВА" (АПК (Агропромисловий комплекс)), Кривий Ріг
09.2018 − 04.2022 (3 роки 7 місяців)

• Аналіз та оптимізація закупівель, запровадження політики із закупівель на підприємстві, контроль рівня цін усіх закупівель ТМЦ та послуг.

• Пошук постачальників та робота з існуючими партнерами, моніторинг ринку.
•Повне супроводження тендерних торгових процедур (конкурси, редукціони, збір оферт) на електронному тендерному майданчику, визначення оптимального рішення щодо вибору постачальника/підрядника.
•Підготовка, погодження, укладання та супровід договорів на поставку в 1С «Документообіг КОРП», претензійна робота з постачальниками.
•Участь у бюджетуванні витрат підприємства, розподіл платежів, складання фінансового плану відповідно до плану закупівель. Оформлення та супровід рахунків на оплату в 1С.
• Аналіз результатів виконання заявок та інвестиційних бюджетів, робота над помилками.
• Аналіз ринку природного газу та електричної енергії, для регулювання оптимальності рівня цін енергоносіїв, що закуповуються.

Досягнення:
Успішна участь у проекті будівництва та запуску нового проекту «з нуля» з повним забезпеченням усіма матеріалами, обладнанням та послугами.Великий практичний досвід роботи на електронному тендерному майданчику, закупівлі 100% усіх ТМЦ та послуг для потреб підприємства виключно через майданчик інтегрований із 1С Бухгалтерія.2-річний досвід роботи у віддаленому режимі в період карантинних обмежень.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Заступник директора з закупівель
ТОВ "НАВАЛЬ ЛОГІСТИК" (Транспорт та Логістика), Миколаїв
05.2016 − 02.2018 (1 рік 9 місяців)

• Участь у розробці стратегії, проектів розвитку, інвестицій та бюджетів підприємства, виконання заявок.

• Формування принципів роботи закупівельної політики та визначення її основних напрямів.
• Аналіз та оптимізація закупівель, розподіл функціональних компетенцій, правил та процедур закупівель на підприємстві, контроль рівня цін усіх закупівель.
•Підготовка та проведення конкурсів/тендерів (в т.ч. на електронних торгових майданчиках), вибір оптимальної закупівлі.
• Супровід угод, договірна робота, контроль виконання термінів та умов договорів.
•Претензійна робота з постачальниками за фактом виявленого браку та ін. невідповідностей умов договорів.

Досягнення:
Побудова та організація закупівель на підприємстві "з чистого листа" у повністю віддаленому режимі. Розробка та впровадження системи взаємодії закупівель та виробничих ділянок.

 Є рекомендації з даного місця роботи
Керівник департаменту закупівель
ТОВ "СМАРТ-НЕРУДПРОМ" (Промисловість та Виробництво), Київ
12.2008 − 05.2016 (7 років 5 місяців)

• Розробка та впровадження принципів роботи з формування закупівельної політики та визначення її основних напрямків. Контроль за дотриманням політики закупівель на контрольованих підприємствах.
• Аналіз та подання рекомендацій щодо оптимізації закупівель, розподілу функціональних компетенцій, правил та процедур закупівель на підприємствах. Контроль рівня цін закупівель.
• Участь у розробці стратегії, планів розвитку та бюджетів активів. Контроль усіх платежів активів.
• Аналіз результатів виконання річних, квартальних та місячних бюджетів на поставку товару з наданням рекомендацій щодо їх виконання.

Досягнення:
Створення департаменту закупівель із нуля. Впровадження єдиної системи контролю закупівель та платежів на підконтрольних активах. Впровадження та використання електронних тендерних процедур із закупівель на торговому майданчику "Фабрикан.юа".

 Є рекомендації з даного місця роботи
Начальник відділу обладнання
ВАТ «Орджонікідзевський гірничо-збагачувальний комбінат» (Промисловість та Виробництво), Покров
07.1998 − 10.2007 (9 років 3 місяці)

• Управління роботою відділу щодо своєчасного виконання заявок виробничого напрямку та складання, укладення та виконання Договорів купівлі-продажу на обладнання (технологічне, електротехнічне), з/ч та матеріали;
• Аналіз та планування поставок, аналіз мінімальних складських залишків, претензійна та рекламаційна робота з постачальниками.
• Організація та проведення тендерів на закупівлю обладнання, техніки, з/ч, матеріалів, проведення переддоговірних переговорів із постачальниками.
• Контроль та керування складськими запасами (понад 3 700 найменувань).
• Маркетингові дослідження ринку постачальників.

Досягнення:
Створення однієї з найбільшої в Україні бази бульдозерної техніки Caterpillar і великого парку, а/м Volvo, а також закупівля великої кар'єрної техніки, збагачувального обладнання. Управління процесом із закупівлі, встановлення та введення в експлуатацію блочно-модульної котельні для плавального басейну «Дельфін» олімпійського державного резерву України.

Освіта

Криворізький технічний університет (Кривий Ріг)
Автомобілі та автомобільне господарство, інженер-механік
повна вища, 09.1990 − 06.1997 (6 років 9 місяців)

Знання мов:

Українська - Вище середнього, Англійська - Початковий
Додатково: можливо письмове спілкування английскою за допомогою он-лайн перекладачів

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: ПК впевнений користувач, MS Office, Word, Excel, Teams, PowerPoint, Trello, поштові клієнти, 1-С Бухгалтерія, 1-С Документообіг КОРП, SRM APS SMART та ін. прикладне ПЗ.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Маркетингові дослідження та аналіз ринку товарів та послуг, аналіз та прогнозування цін, юридичні, бухгалтерські та фінансові основи щодо складання, укладення та виконання Договорів, Контрактів, знання термінів ІНКОТЕРМС, робота з первинною бухгалтерською документацією, з технічною документацією, великий досвід проведення тендерних процедур із закупівлі ТМЦ та послуг на електронних торгових майданчиках "APS SMART" та "Фабрикан.юа". Маю системний підхід і управлінські навички, досвід управління різними колективами. Аналітичні здібності, стресостійкість, робота в режимі багатозадачності, уміння виконувати складні завдання, розставляти пріоритети. Комунікабельність, цілеспрямованість, організованість.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Продовжити використовувати багаторічний накопичений досвід у сфері закупівель, вивчати нові підходи та методи закупівель, спрямовані на оптимізацію термінів та якості закупівель.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору