Office manager
Marketing company (Торгівля ), Одеса
03.2022 − По теперішній час (3 роки 9 місяців)
- Ведення 1С (відвідування працівників, облік фінансів компанії)
- Робота з Google таблицями, Microsoft office та програмою Tasks
- Замовлення хозтоварів і канцтоварів, продуктів та напоїв для офісу (до 200 працівників)
- Пошук нових постачальників та співпраця з ними.
- Формування і перевірка звітності в кінці місяці
- Робота з договорами та первинною документацією
- Взаємодія з колегами по всім питанням, які стосуються офісу та роботи
- Створення ТТН у додатку НП і відправлення посилок у великій кількості
- Самостійне прийняття оптимальних рішень у непередбачених ситуаціях
- Виконання доручень керівництва
- Головне на цій посаді: створювати комфорт і приємну атмосферу в офісі ))