UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник управління, відділу, сектору внутрішнього аудиту, фінансового контролю, комплаєнс-контролю в Києві
  5. Керівник управління, відділу, сектору внутрішнього аудиту, фінансового контролю, комплаєнс-контролю
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник управління, відділу, сектору внутрішнього аудиту, фінансового контролю, комплаєнс-контролю
Чайка Василь

Керівник управління, відділу, сектору внутрішнього аудиту, фінансового контролю, комплаєнс-контролю

Заблоковано
60 000 грн.
  6 вересня 2024  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Виробництво; Керівництво
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Радник члена Рахунковї палати
Рахункова палата (Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) ), Київ
06.2024 − По теперішній час (1 рік 6 місяців)
Директор департаменту контролю у сфері юстиції та запобігання корупції
Рахункова палата (Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) ), Київ
10.2023 − 06.2024 (8 місяців)
  • Організація та забезпечення здійснення заходів державного фінансового контролю (аудиту)
  • Загальне керівництво департаментом (20 чоловік) - планування, контроль, управління ризиками
Начальник відділу забезпечення внутрішній комунікацій
Рахункова палата (Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) ), Київ
04.2016 − 10.2023 (7 років 5 місяців)
  • Розробка, побудова та організація системи управління якістю в Рахунковій палаті 
  • Організаційне, інформаційне та аналітично-комунікаційне забезпечення роботи керівництва Рахункової палати, організація та супроводження контрольних функцій
Помічник Секретаря Рахункової палати - керівника апарату
Рахункова палата (Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) ), Київ
09.2013 − 04.2016 (2 роки 7 місяців)
  • Організаційне, інформаційне та аналітично-комунікаційне забезпечення роботи керівництва Рахункової палати, організація та супроводження контрольних функцій
Провідний спеціаліст департаменту з питань бюджетної політики
Рахункова палата (Державний зовнішній фінансовий контроль (аудит) ), Київ
03.2011 − 08.2013 (2 роки 5 місяців)
  • Проведення досліджень, підготовка аналітичних і методичних матеріалів з макроекономічних питань (тіньова економіка, доларизація економіки, ВВП, інфляція і т.д.)
  • Здійснення аналізу виконання Державного бюджету України, а також та експертизи його проєкту
Начальник контрольно-ревізійного управління
«МЕРКС» (Виробництво та продаж меблів), Київ
05.2007 − 02.2010 (2 роки 9 місяців)
  • Контроль ведення фінансового та управлінського обліку компанії (в SAP R/3), організація і проведення планових та позапланових інвентаризацій
  • Перевірка, підготовка аналітичної фінансової інформації для керівництва компанії (в SAP R/3)
  • Проведення службових розслідувань по виявленим фактам недостач, зловживань, порушень норм законодавства, внутрішніх вимог компанії, контроль відшкодування та притягнення до відповідальності винних у недостачах, зловживаннях і т.д. (разом із службою безпеки)
  • Загальна організація роботи управління (в підлеглості 8 чоловік)
Заст. начальника контрольно-ревізійного управління
«МЕРКС» (Виробництво та продаж меблів), Київ
05.2005 − 04.2007 (1 рік 11 місяців)
  • Проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ
  • Перевірка нарахування та виплати з/п, списання ГСМ, фінансової звітності
  • Перевірка, підготовка аналітичної фінансової інформації для керівництва компанії (SAP R/3)
  • Участь у проведенні службових розслідувань по виявленим фактам недостач, зловживань
Бухгалтер-ревізор
«МЕРКС» (Виробництво та продаж меблів), Київ
01.2004 − 05.2005 (1 рік 3 місяці)
  • Проведення планових та позапланових інвентаризацій ТМЦ
  • Перевірка нарахування та виплати з/п, списання ГСМ, фінансової звітності
  • Перевірка, підготовка аналітичної фінансової інформації для керівництва компанії (SAP R/3)
  • Участь у проведенні службових розслідувань по виявленим фактам недостач, зловживань
головний бухгалтер
ТОВ «ДОЗОР ЛТД», Інститут міжнародного співробітництва КНТЕУ (Монтаж пожежних сигналізацій та їх обслуговування, виробництво та продаж сертифікатів і студентських квитків для закордонних студентів), Київ
11.2002 − 01.2004 (1 рік 2 місяці)
  • функції головного бухгалтера та внутрішнього аудитора
  • автоматизація бухгалтерського обліку (переведення з паперової (ручної) бухгалтерії в систему 1С)

Менеджер по продажам та бухгалтер
ТОВ «ВІТОКС» (Оптовий продаж електротоварів), Київ
02.2001 − 10.2002 (1 рік 7 місяців)

Будучи студентом, працював суміщаючи дві посади: менеджера по продажам і бухгалтера

Освіта

Київський національний торговельно-економічний університет (Київ)
Кандидат економічних наук (облік і аудит)
повна вища, 11.2003 − 12.2010 (7 років )
Київський національний торговельно-економічний університет (Київ)
Факультет: обліково-фінансовий, спеціалізація – облік і аудит (диплом з відзнакою)
повна вища, 09.1997 − 02.2003 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта

 «Аудит державних фінансів», 2012 рік
 Закордонна мова (англійська), рівень Intermediate, 2012, 2016, 2019 роки
 Навчання за програмою СІА (Сертифікований Внутрішній Аудитор), «HOCK International, Ukraine», 2016 рік
 «Фінансовий аудит», «Аудит відповідності», «Аудит ефективності», «Техніка написання аудиторського звіту», 2022-2024 роки

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Вище середнього, Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм:  Megapolis.DocNet (документообіг) - вільно; Система SAP/R3 (модулі CO: Контролінг; FI: Фінанси; AM: Керівництво основними засобами; MM: Керівництво матеріальними потоками; SD: Реалізація) - значний досвід в компанії "МЕРКС" - 2007-2010 роки 1С - значний досвід 2001-2004 роки Microsoft Office - вільно
Особисті якості, хобі, захоплення, навички:  ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: Відповідальність, відданість державним (корпоративним) цінностям, аналітичний склад розуму, комунікабельність, прагнення до підвищення свого професійного рівня, цілеспрямованість, впевненість у собі, організованість, не конфліктність, схильність до роботи із великими об’ємами інформації, наполегливість, креативність, адаптивність, високі етичні цінності НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВІ ДОСЯГНЕННЯ:  Закінчення Університету з «червоним» дипломом  Набуття досвіду викладання у ВУЗі  Досвід роботи головним бухгалтером  Кар’єрне зростання в компанії «МЕРКС» від посади бухгалтера-ревізора КРУ до посади начальника управління  Отримання вченої степені кандидата економічних наук  Досвід державної служби та кар’єрне зростання в Рахунковій палаті від провідного спеціаліста до директора департаменту НАВИЧКИ:  Управлінські навички та досвід керівництва  Розуміння державотворчих процесів, оперативного та стратегічного планування  Досвід розробки та впровадження системи управління якістю  Письмові й усні комунікативні навички  Значний досвід прийняття оперативних та стратегічних рішень  Значний досвід, вміння аналізувати та працювати з великими базами даних
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи:  Економіст, аудитор, аналітик з високими етичними цінностями та досвідом керування у державному і приватному секторах. Прагну зайняти посаду, яка дасть можливість в повній мірі реалізувати свій потенціал у професійному та особистому плані, ефективно вико

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору