UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Комерційний директор в
  5. Комерційний директор
Запропонувати вакансію
Резюме Комерційний директор
Сизов Владислав

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяКомерційний директор

Заблоковано
60 000 грн.
 23 червня  Місто: Львів
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Трейдер
Самозайнята особа (Інвестиційно торгова діяльність), Львів
01.2024 − 06.2025 (1 рік 5 місяців)

Технічний аналіз, фундаментальний аналіз, торгівля на криптовалютних CEХ біржах.

Директор, Засновник (приватний підприємець)
YANKA (Роздрібна торгівля, магазин брендового одягу), Львів
03.2012 − 09.2023 (11 років 6 місяців)

Організація підбору приміщення, проєктування та запуск магазину з нульового циклу.

Визначення цільової аудиторії та позиціювання, підбір постачальників, формування

асортиментної та цінової політики, підбір та навчання співробітників, розробка і реалізація

маркетингової стратегії спрямованої на залучення та утримання клієнтів.

Операційне управління роботою магазину, контроль за дотриманням стандартів

обслуговування та мерчандайзингу, організація складського обліку та інвентаризації,

ведення фінансової звітності, контроль за доходами та витратами в CRM системі

розробленій мною за допомогою MS Excell та макросів під потреби бізнесу, організація

акцій, розпродажів та інших заходів для стимулювання продажів. Робота з соціальними

мережами та іншими онлайн-платформами.

Вихід на плановий прибуток вже в другий місяць роботи магазину, завдяки організації

роботи магазину та агресивній маркетинговій стратегії, дотримання плану продаж.

Директор, Співзасновник (приватний підприємець)
АВ-ЛЮКС (Мережа торгових офісів стріт-формату для оформлення замовлень, продажі в сегменті B2C, B2B, з повним циклом послуг монтаж, демонтаж, післяпродажне обслуговування, товарна група ПВХ вікна, вхідні двері, міжкімнатні двері та супутні вироби), Львів
04.2006 − 12.2011 (5 років 7 місяців)

Організація підбору приміщень, проєктування та запуск офісів з нульового циклу.

Визначення цільової аудиторії та позиціювання, налагодження співпраці з виробниками,

формування асортиментної та цінової політики, підбір та навчання співробітників,

розробка і реалізація маркетингової стратегії спрямованої на залучення та утримання

замовників.

Операційне управління роботою мережі, оптимізація бізнес-процесів, контроль за

дотриманням стандартів обслуговування, організація логістичних процесів, ведення

фінансового та управлінського обліку, в CRM системі розробленій мною за допомогою

MS Excell та макросів під потреби бізнесу, організація заходів для стимулювання

продажів. Робота з соціальними мережами та іншими онлайн-платформами. Робота з

замовниками в секторі B2B.

Вихід в прибуток з першого місяця роботи першого відкритого офісу, завдяки спланованій

рекламній компанії, розвиток мережі до 5 офісів, управління та контроль за роботою

співробітниками компанії, дотримання плану продаж.

Менеджер з логістики, Менеджер з продажу, Керівник відділу продажу
ЄВРОФАСАД (Торгівля B2B, торгівля матеріалами для виготовлення ПВХ вікон, алюмінієвих фасадів), львів
11.2003 − 03.2006 (2 роки 3 місяці)

Почав роботу в компанії з позиції у відділі логістики, де я займався оптимізацією

складських запасів, контролем за дотриманням термінів доставки. Цей досвід дозволив

мені глибоко зрозуміти операційні процеси компанії та розвинути навички планування і

координації.

Потім був переведений на посаду менеджера з продажу, у цій ролі я відповідав за роботу

з постійними клієнтами, пошук і залучення нових клієнтів, ведення переговорів, укладання

договорів, виконання планів продажів, активно розвивав клієнтську базу.

Мої досягнення в продажах і глибоке розуміння бізнесу привели до призначення мене на

посаду керівника відділу продажів. У цій ролі я займався управлінням відділом продажу,

аналізом ринку, плануваням обсягів продажу, контролем за дебіторською

заборгованістью, успішно керував відділом, сприяючи зростанню обсягів продажу.

Операційний директор
Фортуна (Торгівля B2C, B2B, ПВХ вікон, торгового обладнання), Львів
12.2001 − 08.2003 (1 рік 8 місяців)

Створення напрямку дистрибуції ПВХ вікон, надалі запуск виробництва ПВХ вікон, операційне управління напрямком ПВХ вікон.

Менеджер з продажу
АЛМА (Торгівля B2C, B2B, запчастинами до сільськогосподарської, вантажної, та іншої автотехніки), Львів
12.2000 − 12.2001 (1 рік )

Ведення переговорів та укладання угод. Проведення переговорів з клієнтами, виявлення

потреб. Підготовка комерційних пропозицій. Укладення договорів і супровід угод. Робота із

запереченнями. Виконання плану продажів.

Бухгалтер
Ванкувер (Торгівля B2B, харчові продукти FMGG), Львів
02.1999 − 06.1999 (4 місяці)

Повне ведення бухгалтерії, контроль виплат фінансових зобов’язань, формування фінансової звітності BS, CF, P&L, формування бухгалтерської та податкової звітності.

Бухгалтер
Леополіс-Ампір (Будівнцтво), Львів
02.1998 − 11.1998 (9 місяців)

Часткове ведення бухгалтерії (окремі напрямки)

Менеджер з продажу
Галич-Лік (Торгівля B2B, слабоалкогольні напої торгової марки “РОГАНЬ”), Львів
01.1998 − 05.2000 (2 роки 3 місяці)

Ведення переговорів та укладання угод. Проведення переговорів з клієнтами, виявлення потреб. Підготовка комерційних пропозицій. Укладення договорів і супровід угод. Робота із запереченнями. Виконання плану продажів

Освіта

Національний університет “Львівська політехніка” (Львів)
Факультет САПР, спеціальність “Комп’ютерні науки”
незакінчена вища, 09.2003 − 05.2008 (4 роки 7 місяців)
Львівський обласний навчальний центр Міністерства статистики України
Бухгалтер-економіст промислових підприємств
середньо-спеціальна, 09.1997 − 05.1998 (7 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Російська - Професійний (експерт), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Знання ПК на рівні розробника, легка та швидка адаптація до будь якого програмного забезпечення
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Знання і навички: Управлінські здібності, Організаторські здібності, Аналітичні здібності, Навички оптимізації бізнес-процесів, Навички роботи з юридичними документами, Навички роботи з фінансовими документами та звітністю, Комунікативні навички, Здатність швидко навчатись, Стресостійкість, Водійські права категорії B, Професійне володіння ПК на рівні розробника, MS Office, CRM, Знання роботи e-commerce, Знання роботи ринку криптовалют, Швидка адаптація до нового програмного забезпечення. Додаткова інформація Завдяки 17 рокам підприємницької діяльності оскільки вона належала до категорії малого бізнесу я суміщав та виконував слідуючи функції: Операційні – створював бізнес-процеси з нуля та оптимізував їх, контролював операційну діяльність. Комерційні – займався аналізом конкурентного середовища, досліджував ринок збуту, займався ціноутворенням та підготовкою комерційних пропозицій. Фінансові – займався аналізом фінансових потоків, налагоджував управлінський облік, формував звітність BS, CF, P&L, для аналізу та прийняття рішень стосовно ефективності роботи та бюджетування. Маркетингові – розробляв та впроваджував заходи націлені на ефективне залучення цільової аудиторії, та розширення ринку збуту. Управлінські – займався підбором персоналу, управлінням та навчанням команди менеджерів, розробкою скриптів продаж, встановленням планів продаж, та контролем за їх виконанням. Знаходжусь на військовому обліку, наявні підстави для відстрочки від призову під час мобілізації згідно п. 13 ч. 1 ст. 23 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Мета пошуку роботи самореалізація, розвиток, фінансова винагорода.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору