UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові, Резюме в Києві
  4. Резюме Керівник відділу продажу в Києві
  5. Керівник відділу продажу
Запропонувати вакансію
Резюме Керівник відділу продажу
Сизов Владислав

Керівник відділу продажу

Заблоковано
 28 жовтня  Місто: Львів
 Готовий до переїзду в: Київ
Вік:48 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Керівництво; Торгівля, продажі, закупівлі
Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Бізнес консалтинг, e-commerce
Самозайнята особа (Бізнес консалтинг, e-commerce), Львів
02.2024 − 09.2025 (1 рік 7 місяців)

Бізнес консалтинг, e-commerce

Генеральний директор
YANKA (Торгівля B2C брендовим одягом), Львів
03.2012 − 09.2023 (11 років 6 місяців)

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:

• cтратегічне планування розвитку компанії

• розробка та впровадження бізнес-моделі та системи управління

• керування операційною, комерційною, маркетинговою, фінансовою діяльністю та управління персоналом компанії

ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• операційне управління мережою магазинів та e-commerce напрямом

• оптимізація бізнес-процесів, підвищення операційної ефективності

• забезпечення виконання операційних KPI

• контроль якості роботи персоналу та рівня сервісу

• координація дій між офлайн і онлайн напрямками

КОМЕРЦІЙНА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• розробка та реалізація комерційної і маркетингової стратегії

• формування позиціонування бренду, ціннісної пропозиції

• розробка цінової стратегії та політики знижок

• моніторинг ринку, конкурентів, трендів споживчої поведінки

• пошук та розвиток партнерських відносин із постачальниками

• управління товарними запасами, планування закупівель

• планування та реалізація рекламних кампаній Meta Ads, SEO, SMM

• управління маркетинговим бюджетом і контроль ROI

• оцінка ефективності воронки продажів, юніт-економіки

• формування стратегії продажів і розвиток каналів збуту B2C

• побудова відділу продажу, розподіл функцій, контроль KPI

• контроль планів продажів та прибутковості та ключових показників

• впровадження CRM для управління базою клієнтів

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• формування фінансової стратегії, бюджетовання

• побудова фінансових моделей для прогнозування сценаріїв розвитку

• розробка управлінської звітності (cash flow, p&l, balance)

• підготовка аналітичних звітів та автоматизація фінансової звітності

• контроль фінансових потоків, моніторинг доходів і витрат

• аналіз прибутковості, та ефективності (юніт-економіка)

• оптимізація структури витрат, пошук підвищення рентабельності 

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ:

• розробка та впровадження кадрової політики

• організація та контроль процесу рекрутингу всіх рівнів персоналу

• проведення співбесід, відбір кандидатів та найм співробітників

• створення та реалізація програм адаптації нових співробітників

• організація навчання та підвищення кваліфікації співробітників

• розробка посадових інструкцій

• управління конфліктними ситуаціями

Генеральный директор
АВ-ЛЮКС (Торгівля B2C та B2B ПВХ вікон та дверей), Львів
04.2006 − 12.2011 (5 років 7 місяців)

СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ:

• стратегічне планування розвитку компанії

• впровадження бізнес-моделі та системи управління компанією

• керування операційною, комерційною, маркетинговою, фінансовою діяльністю та управління персоналом компанії

ОПЕРАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• планування і контроль виконання операційних планів і показників

• оптимізація процесів логістики, складського обліку

• контроль виконання операційних KPI, якості обслуговування

• впровадження систем контролю виконання завдань

• координація дій між підрозділами компанії

КОМЕРЦІЙНА ТА МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• розробка та впровадження комерційної та маркетингової стратегії

• планування та контроль виконання планів продажів та прибутку

• формування та реалізація політики ціноутворення й знижок

• аналіз ринку, конкурентів, цінових трендів і поведінки клієнтів

• контроль дебіторської заборгованості та комерційних ризиків

• управління товарними запасами, планування закупівель

• розвиток дилерської мережі, і переговори з ключовими клієнтами

• розробка фірмового стилю, корпоративних матеріалів

• аналіз воронки продажів та юніт-економіки

• розробка стратегії продажів і каналів збуту B2C і B2B

• побудова відділу продажу, розподіл функцій, контроль KPI

• контроль планів продажів та прибутковості

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• розробка та впровадження фінансової стратегії, планування бюджету

• створення фінансових моделей для оцінки різних сценаріїв розвитку

• підготовка та ведення управлінської звітності (cash flow, p&l, balance)

• автоматизація процесів фінансової звітності

• контроль руху коштів, моніторинг доходів і витрат компанії

• оцінка прибутковості та ефективності окремих напрямків

• оптимізація витрат та підвищення фінансової рентабельності 

УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ:

• створення та впровадження кадрової стратегії компанії

• організація та супровід процесів підбору персоналу на всі рівні

• проведення співбесід, оцінка кандидатів та їхнє працевлаштування

• розробка та реалізація програм адаптації для нових співробітників

• координація навчальних заходів і підвищення кваліфікації команди

• складання та оновлення посадових інструкцій

• врегулювання трудових конфліктів та забезпечення позитивного мікроклімату

Керівник відділу продажу
ЄВРОФАСАД (Торгівля B2B матеріалами для ПВХ вікон), Львів
11.2003 − 03.2006 (2 роки 3 місяці)

КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:

• організація та управління роботою відділу продажу

• аналіз ринку та конкурентного середовища

• розробка та реалізація стратегії продажів

• планування та контроль виконання KPI відділу

• проведення переговорів з ключовими клієнтами

• формування та розвиток команди менеджерів з продажу

• ведення перемовин с ключовими клієнтами

• стабільне виконання плану продаж відділом

• розширення ринку збуту

Освіта

Національний університет “Львівська політехніка” (Львів)
факультет САПР, спеціальність “Комп’ютерні науки”
повна вища, 09.2004 − 05.2008 (3 роки 7 місяців)
Львівський обласний навчальний центр Міністерства статистики України (Львів)
бухгалтер-економіст промислових підприємств
середньо-спеціальна, 09.1998 − 05.1999 (7 місяців)

Знання мов:

Українська - Професійний (експерт), Англійська - Середній

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: • Впевнене володіння ПК, CRM, 1С, MS Office • Інструменти e-commerce, CMS, SEO, SMM, Meta Ads, Google Ads, Google Analytics
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: • Лідерські якості • Управлінські здібності • Організаторські здібності • Стратегічне мислення • Аналітичне мислення • Критичне мислення • Орієнтація на результат • Комунікабельність • Стресостійкість • Ініціативність • Порядність та чесність • Гнучкість та адаптивність • Швидке засвоєння нових знань • Професійний розвиток • Посвідчення водія категорія B
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Розглядаю варіанти роботи в офісі або у гібридному форматі у м. Львів чи м. Київ (з повним пакетом релокейту), а також дистанційний формат, залежно від потреб компанії

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору