UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Спеціаліст по супроводженню системи Клієнт Банк в Києві
  5. Спеціаліст по супроводженню системи Клієнт Банк
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяСпеціаліст по супроводженню системи Клієнт Банк

Заблоковано
45 000 грн.
 26 серпня  Місто: Київ
Вік:41 рік
Режим роботи:плаваючий графік роботи
Рубрики: IT, WEB фахівці; Банківська справа, ломбарди; Офісний персонал

Досвід роботи

Головний спеціаліст
АТ Укрексімбанк (Фінанси. IT), Київ
09.2012 − По теперішній час (13 років 3 місяці)

Супроводження та налаштування системи Клієнт Банк. 1-ша та 2-га лінія підтримки.
Консультації клієнтів та навчання першої лінії підтримки.
Тестування нових версій Клієнт Банка перед їх оновленням.
Адміністрування ПЗ, яке забезпечує контроль платежів, що мають позначку "Шахрайські операції".
Моніторинг проходження платежів та зарплатних відомостей в Б2.
Впровадження нових модулів, пов'язаних з дистанційним банківським обслуговуванням.
Написання внутрішньої документації.

Освіта

Національний Авіаційний Університет (Київ)
Факультет телекоммунікацій та захисту інформації
повна вища, 09.2001 − 06.2006 (4 роки 9 місяців)

Знання мов:

Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Впевнений користувач ПК. Системи ДБО. Клієнт Банк різних розробників. Bifit. CiЕс. Власні розробки. B2.
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Комунікабельність Клієнтоорієнтованість Здатність до навчання

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору