Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
- Підготовка та ведення реєстру договорів, листів, наказів, посвідчень волонтерів
- Підписання договорів в системах електронного документообігу
- Формування архіву електронного та паперового
- Управління в консоль адміністратора Google: ведення корпоративних пошт - cтворення, видалення, доступ до спільних дисків, календарів.
- Закупівля офісних меблів, канцелярських та господарських товарів.
- Приймання, реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції та внутрішньої документації.
- Оплата оренди офісу та ін. послуг
- Збір, систематизація та зберігання документації.
- Організація побуту регіональних офісів ( Львів, Луцьк, Рівне, Тернопіль).
- Закупка канцелярії, обладнання, господарських товарів, техніки для офісів.
- Відправка та ведення реєстру вихідної кореспонденції.
- Подача на оплату та контроль вчасної оплати рахунків за оренду приміщень, інтернету, комунальних послуг, тощо.
- Планування робочого часу керівництва
- Організація зустрічей та нарад
-Розподіл електронної пошти, вхідних дзвінків та кореспонденції
- Організація відряджень керівника- бронювання квитків та готелей
- Господарське забезпечення офісу
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністративний асистент, Помічник, Оператор 1С, Діловод в Львові"