Аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
Предложить вакансию
Заблокирована

Адміністратор

4 000 грн.
 22 января   Ивано-Франковск  

Информация о соискателе

Имя:
Возраст: 35 лет
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Дополнительная информация

Увлечения, интересы, умения: - підготовка залу для приймання гостей, спілкування з гостями, відкриття та закриття закладу; -оформлення і проведення банкетів, фуршетів, вирішення конфліктних ситуацій; - підбір та навчання персоналу, проведення екзаменаційних випробувань щодо підвищення кваліфікації офіціантів, барменів, контроль за дотриманням трудової дисципліни, налагодження безконфліктної атмосфери в персоналі; - контроль за дотриманням стандартів сервісу, якості страв, санітарних та гігієнічних норм працівника; - ведення документації, проведення ревізії, прихід та списання товарів, нарахування заробітньої плати; - замовлення продукції, розрахунок з постачальниками; - закупівля посуду та інвентаря; - розроблення посадових інструкцій працівнків; - створення барного, винного асортименту, затвердження кухонного меню закладу; - ведення звітності по касовому апарату. - налагодження контактів з торговими представниками, підписання договорів, замовлення товарів; - проведення рекламних акцій; - вирішення конфліктних ситуацій; - підбір та навчання персоналу, контроль за дотриманням трудової дисципліни, налагодження безконфліктної атмосфери в персоналі; - контроль за дотриманням стандартів сервісу, якості страв та ігрового інвентаря ; - складання переоблікових звітів, фінансових комбінацій, нарахування заробітної плати, ведення всієї документації; - здійснення закупки продуктів; - прихід та списання продуктів, проведення ревізії по бару та кухні. - підготовка залу до роботи та приймання гостей, спілкування з гостями, відкриття та закриття закладу; - дотримання ігрового інвентаря в належному стані; - проведення перевірок прибережних захисних смуг, складання актів, приписів та протоколів, нарахування збитків нанесених ПЗС та навколишньому середовищу; - ведення документації; - подання щоденної, тижневої та місячної письмової та усної звітності; - складання графіків чергування та контроль за їх виконанням; - складання протипаводкових актів, нарахування збитків нанесених стихією і т.ін. Додаткова інформація Вільний і впевнений користувач ПК, програми 1С та LIBRO. Досвід роботи з касовим апаратом. Комунікабельна, відповідальна, дисциплінована. Креативна, маю творчий підхід до вирішення будь-яких питань. Стресостійка, пунктуальна, ніколи не зупиняють перед труднощами. Маю активну життєву позицію, постійно прагну до професійного та особистого зростання. Незаміжня, дітей немає.

Создайте лучшее резюме всего за несколько минут и работа Вашей мечты найдется быстрее!

Добавить резюме

Вас также могут заинтересовать следующие резюме:

Если вам нужен персонал размещайте бесплатно вакансию на сайте!

Разместить вакансию

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *

похожие резюме

↑ Наверх