Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
1.Запуск роботи крамниці від самого початку.
2.Облаштування робочого місця та вітрин.
3.Робота з постачальниками та обслуговування клієнтів.
4.Введення внутрішньої документації в системі та фінансова звітність.
1.Якісне обслуговування клієнтів магазину.
2.Збільшення продажів на 20-30%.
3.Навчання і підбір нового персоналу.
4.Викладка товару на вітрини і нарізка великого асортименту продукції
5.Замовлення товару,робота з оптовими клієнтами,щоденна звітність.
1.Пошук і залучення до співпраці нових клієнтів.
2.Розвиток та підтримка на території існуючої бази клієнтів і збільшення продаж.
1.Постійна підтримка і належне обслуговування клієнтів.
2.Вміння запропонувати новинки та акції компанії.
3.Внесення накладних в 1С, прийом товару,викладка вітрини.
1.Робота з великими торговими точками.
2.Ідеальна викладка товару.
3.Фотозвіт та звітність в 1С
1.Консультація фінансової грамотності.
2.Повний супровід клієнта на всіх етапах співпрації(починаючи від пенсійного страхування,страхування життя і здоров'я та закінчуючи оптимізацією бюджету).
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, менеджер з продажу в Івано-Франківську"