UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Адміністратор в
  5. Адміністратор
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Адміністратор

Заблоковано
2 500 грн.
 22 січня 2017  Місто: Біла Церква
Вік:32 роки
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Офісний персонал

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Досвід роботи: Технолого-економічний коледж Білоцерківського НАУ З 25.11.2013 р. по 02.03.2015 р. - лаборант методичного кабінету Обов’язки: - консультації, вхідні та вихідні дзвінки; - облік первинної документації та звітності; - виконання технічних функцій щодо забезпечення і обслуговування роботи методиста та викладачів; - ведення діловодства ; - отримання для керівника відомості про педагогічних працівників, виклик за дорученням керівника, педагогічних працівників та студентів; - прийом відвідувачів; - виконання окремих службових та особистих доручень керівника. Технолого-економічний коледж Білоцерківського НАУ З 03.03.2015 р. - по сьогоднішній день - секретар методичного кабінету. Обов’язки:  організація роботи методичного кабінету;  забезпечення своєчасного складання і надання необхідної звітності за кожну половину півріччя;  виконання нормативно-правових документів, наказів, положень, протоколів та донесення їх до викладачів коледжу;  прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівнику на підпис, якісне їх редагування;  вирішення організаційних питань, контроль виконання працівниками коледжу виданих наказів та розпоряджень, а також дотримання термінів виконання вказівок і доручень керівника;  надання консультацій, роз’яснення положень та контроль щодо них;  телефонні переговори методиста;  прийом і передачу інформації під час відсутності методиста;  роботу щодо підготовки педагогічної ради, а також нарад, які проводить методистом, за дорученням методиста оформляє протоколи засідань;  друк документів і матеріалів. Володіння мовами: українська, російська - вільно, англійська – Intermediate. Знання комп’ютера: впевнений користувач. Досконало володію Windows, MS Office, Internet, пошуковими та іншими web-ресурсами, E-mail, Outlook, знання програми 1 С (вивчала у навчальних закладах), досвід роботи з офісною оргтехнікою і відповідними програмами (факс, сканер, копіювальне обладнання). Професійні навики: знання на професійному рівні методичної роботи, швидкий друк набору, досвід ведення переговорів, знання ділового етикету, знання етики телефонної розмови, ділового листування (договори, протоколи), Особисті якості: життєрадісна та усміхнена людина, пунктуальна, комунікабельнаі, відповідальна, цілеспрямована, акуратна, скрупульозна і уважна до деталей; здатна швидко встановлювати контакт з новими людьми, швидке виповнення поставлених завдань, стресостійка, швидкий розвиток самовдосконалення, вміння працювати в команді, а також з клієнтами, здатність швидко орієнтуватися в інформаційному середовищі, пристосовуватися до технологічних та інформаційних змін.Освіта: З 2007 р. по 2010 р.- Технолого-економічний коледж Білоцерківського національного аграрного університету, спеціальність «Економіка і підприємництво», диплом молодшого спеціаліста ; З 2010 р. по 2012 р. - Білоцерківський національний аграрний університет, спеціальність «Економіка і підприємництво», диплом бакалавра; З 2012 р. по 2013 р. – Білоцерківський національний аграрний університет, спеціальність «Економіка і підприємництво», ОКР Спеціаліст. Маю свідоцтво обліковця.

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору