UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Білій Церкві
  4. Резюме Помічник бухгалтера, Адміністратор, Офісний працівник в
  5. Помічник бухгалтера, Адміністратор, Офісний працівник
Запропонувати вакансію
Резюме Помічник бухгалтера, Адміністратор, Офісний працівник
Обманець Жанна

Помічник бухгалтера, Адміністратор, Офісний працівник

Заблоковано
 29 березня 2023  Місто: Біла Церква
Вік:31 рік
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Банківська справа, ломбарди; Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Обманець Жанна Юріївна

Адрес: м. Біла Церква вул. Василя Стуса 2/167 кв. 64


Дата народження: 30.01.1993р.

Сімейний стан: одружена.

Діти: донька р.н. 2013р.


Особисті якості:


Здатність до навчання, ввічливість, дисциплінованість, відповідальність цілеспрямованість

Мета:

Вдосконалювати свої знання, набувати необхідного професійного досвіду та реалізовувати його, кар'єрний ріст.


Освіта:


Закінчила у 2012 році Таращанський агротехнічний коледж за напрямком облік та аудит за спеціальністю бухгалтер.

Закінчила у 2017році Білоцерківський Національний Аграрний Університет .

Здобула кваліфікацію «спеціаліст з обліку і оподаткування»,ступінь вищої освіти спеціаліст за спеціальністю «Облік і оподаткування».


Досвід роботи:


1.10.02.2017р. по 30.06.2018р.Продавець – консультант (адміністратор) в магазині «Watsons».

Посадові обов’язки:

консультування покупців, допомога у виборі товару;

оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;

виконання плану продаж;

інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;

забезпечення порядку в торговому залі;

викладка товару (мерчендайзинг).


2. 03.09.2018р. по 05.05.2021р.Контролер – касир в АТ «Ощадбанк»

Посадові обов’язки:

швидке, чітке і якісне обслуговування клієнтів - фізичних осіб;

безпосереднє виконання банківських операцій по прийому, обліку, видачі і зберіганню готівкових коштів, цінних паперів та інших цінностей з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження;

забезпечення формування щоденної звітності по касі банку;

питання організації діяльності каси і контролю розрахунково-касових і валютно-обмінних операцій банку.

Документальне оформлення та продаж страхових продуктів.


3.11.05.2021р. по 01.06.2021р. Фахівець з обслуговування масових і роздрібних клієнтів в АТ”Сбербанк”

Посадові обов’язки:

Кредитування фізичних осіб в тому числі споживче

швидке, чітке і якісне обслуговування клієнтів - фізичних осіб;

забезпечення формування щоденної звітності по касі банку;


4.02.08.2021 по 31.05.2022р. ТОВ"104" на посаді "Фахівець з обслуговування клієнтів"

Посадові обов’язки:

Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.

Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.

Організація продажів та залучення нових клієнтів.

Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні.

Робота з програмними комплексами RGC Billing, Microsoft Office, Microsoft Outlook, CRM, Agent, Internet, 1С8().


5.01.06.2022р. прийнято на на посаду "фахівця з обслуговування клієнтів групи по обслуговуванню клієнтів відділу з продажів" в АТ"КИЇВОБЛГАЗ"

Посадові обов’язки:

Приймання та реєстрація заяв, звернень, листів від клієнтів.

Здійснення збору та перевірки повного пакету документів замовників.

Організація продажів та залучення нових клієнтів.

Консультування клієнтів про віддалені сервіси.Допомога при їх користуванні.

Робота з програмними комплексами RGC Billing, Microsoft Office, Microsoft Outlook, CRM, Agent, Internet, 1С8.


Додатково:

- 16.10.2014р. закінчила курси перукарського мистецтва .

- Водійське посвідчення категорії В .

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору