Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
Балицька Соломія Тарасівна
Дата народження: 28.06.2001
Місто Тернопіль
Основні дані:
Досвід роботи:
Стажист фахівець з обліку основних засобів
з 27.08.2019 по 27.12.2019рр.
«Nestlé Business Services Lviv» (NBS Lviv)
До моїх обов’язків входило:
- ведення бухгалтерського обліку основних засобів, а саме оприбуткування, введення в експлуатацію, списання та продаж основних засобів;
- відображення на рахунках бухгалтерського обліку операцій, пов'язаних з рухом основних засобів;
- нарахування амортизації;
- розгляд документації, аналіз відповідності показників діяльності компанії;
- забезпечення керівників, аудиторів та інших користувачів бухгалтерської звітності порівняною та достовірною бухгалтерською інформацією.
Стажист фахівець з адміністрування кадрів
з 27.12.2019 по 06.03.2020рр.
«Nestlé Business Services Lviv» (NBS Lviv)
До моїх обов’язків входило:
- оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
- формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
- підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
- заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок;
- ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання підготовка документів для здавання їх до архіву.
Освіта:
З 2016 по 2019рр.
Львівський техніко-економічний коледж Національного університету «Львівська політехніка»
Спеціальність Облік і оподаткування
Під час навчання проходила практику за спеціальністю, отримала добрі відгуки від керівництва. Також протягом навчання брала активну участь в конференціях і олімпіадах по професії, де займала визначні позиції.
Отримала диплом з відзнакою.
З 2019р. вступила на Бакалаврат Львівського техніко-економічного коледжу Національного університету «Львівська політехніка»
Спеціальність Облік і оподаткування
Професійні навички:
Знання бухгалтерського і фінансового обліку, база знань з економіки підприємства,економічного аналізу, аудиту, маркетингу, статистики, менеджменту, податкової системи України, 1С Бухгалтерія, Exel, Word.
Про себе:
Розвинена пам'ять, аналітичне, логічне мислення, вміння концентрувати увагу.
Обов'язковість, відповідальність, приємна зовнішність, комунікабельність, зосередженість, старанність, наполегливість, чесність, вміння зберігати комерційну таємницю.
Знання мов:
Українська – рідна,
Російська – вільна,
Англійська – розмовна.
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор в Тернополі"