UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Львові
  4. Резюме Адміністратор, помічник адміністратор, офіс-менеджер, секретар, референт, оператор комп'ютерного набору в
  5. Адміністратор, помічник адміністратор, офіс-менеджер, секретар, референт, оператор комп'ютерного набору
Запропонувати вакансію
Резюме Адміністратор, помічник адміністратор, офіс-менеджер, секретар, референт, оператор комп'ютерного набору
Даців Марія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяАдміністратор, помічник адміністратор, офіс-менеджер, секретар, референт, оператор комп'ютерного набору

Заблоковано
10 000 грн.
 16 березня 2021  Місто: Львів
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, позмінна робота
Рубрики: Готельний бізнес; Видавництво, поліграфія; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Адміністратор
Студія масажу "UfMed" (Діагностика та оздоровчі масажі), Варшава
09.2019 − 12.2021 (2 роки 2 місяці)

Обов'язки на цій посаді полягали у веденні документообігу компанії, записі на процедури, комунікації з персоналом та клієнтами, розрахунку клієнтів, вирішенні адміністративних питань, частковому веденні бухгалтерії.

На цій посаді отримала цінний досвід роботи у сфері діловодства, роботи з іноземцями, навчилася певних форм спілкування з клієнтами, отримала навики по залученні нових клієнтів.

Обслуговування клієнтів
"SOLIVODA" (Мережа закладів харчування), Констанцін
02.2018 − 06.2019 (1 рік 4 місяці)

На даній посаді обов'язки полягали у обслуговуванні клієнтів на касі, видачі ID-карток постійних клієнтів кафетерії, прийомі товару, обслуговуванні каси фіскальної.

Отримала навики роботи на касі у програмі "Polsat".

Офіс-менеджер
"Vi.r.Tu" (Допомога в підготовці документів для отримання віз), Дрогобич
08.2015 − 06.2016 (10 місяців)

Обов'язки на даній посаді полягали у оформленні страхових полісів, заповненні анкет, підготовці документів для подання у візові центри, консультуванні та розрахунку клієнтів, веденні документообігу компанії.

На даній посаді отримала навики роботи з документами, які стосувалися виїзду за кордон, навчилася оформляти документи згідно міжнародних стандартів.

Освіта

ТНЕУ
Документознавство та інформаційна діяльність
повна вища, 09.2013 − 05.2015 (1 рік 7 місяців)
ДМТК
Діловодство
незакінчена вища, 09.2009 − 05.2012 (2 роки 7 місяців)

Знання мов:

Англійська - Середній, Польська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Німецька - Початковий

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: MS Office
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Відповідальна, позитивно налаштована, дисциплінована, швидко навчаюся, розвинені лідерські якості, комунікабельна. Захоплююсь читанням книг різного жанру, інколи пишу прозу, вірші (коли є натхнення).

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору