UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Чернігові
  4. Резюме Адміністратор, секретар, діловод в
  5. Адміністратор, секретар, діловод
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяАдміністратор, секретар, діловод

Заблоковано
8 000 грн.
 17 жовтня 2022  Місто: Чернігів
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Офісний персонал; Телекомунікація та зв'язок; Інші пропозиції
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готова до відряджень

Досвід роботи

діловод
Державна служба (Сільське господарство), Чернігів
02.2010 − 12.2020 (10 років 9 місяців)
  • організація різних масових заходів та інформування учасників;
  • пошук клієнтів для співпраці;
  • приймання, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
  • оформлення розпорядчих документів;
  • складання номенклатури справ;
  • здійснення контролю за строками виконання документів;
  • видача архівних довідок по начисленню заробітної плати та довідок з особового складу;
  • систематизація та ведення архівної справи;
  • збір інформації з структурних підрозділів, зведення, обробка та підготовка звітів для керівництва;
  • приймання, відправлення та розподіл електронної кореспонденції

Освіта

Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка (Чернігів)
хіміко-біологічний
повна вища, 09.2003 − 06.2008 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта

 Онлайн-курс «Безпека харчових продуктів: сучасне законодавство, добросовісний виробник, відповідальний споживач» на платформі Prometheus
 Курс «Архівна справа» в Державному архіві Чернігівської області

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно), Англійська - Початковий
Додатково: українська – рідна; російська – вільно володію, англійська – зі словником

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: користувач Word, Excel
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Ключові знання і навички: • Приймання, розподіл вхідних/вихідних дзвінків; • Документообіг, в тому числі електронний; • Виконання особистих доручень керівника; • Інформування співробітників про події і розпорядження керівника; • Складання та оформлення листів; • Доведення документів до виконавців і контроль за їх виконанням; • Організація прийому відвідувачів, сприяння для оперативного розгляду прохань і пропозицій працівників; • Організація проведення різних масових заходів, оповіщення учасників; • Ведення архівної справи; • Впорядкування документів і формування справ, забезпечення їх збереження; • Організація відправки і отримання поштових відправлень. Особисті якості: • Відповідальність, надійність, цілеспрямованість; • Акуратність, бажання допомогти іншим; • Легко знаходжу спільну мову з людьми; • Прагну до самовдосконалення та навчання; • В вільний час люблю читати книги, прогулянки на свіжому повітрі, робити розписи дерев’яних виробів.
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Мета пошуку роботи: бажання бути фінансово незалежною, нарощування професійних навичок, розвиток себе як спеціаліста Побажання до місця роботи: офіційне працевлаштування, професійне навчання, взаємна повага в колективі

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору