UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Аккаунт-менеджер в Києві
  5. Аккаунт-менеджер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Аккаунт-менеджер

Заблоковано
15 000 грн.
 19 листопада 2018  Місто: Київ
Вік:40 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: IT, WEB фахівці; Офісний персонал
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 

Досвід роботи

Account manager
EVO company (Prom .ua)
10.2017 − 10.2018 (1 рік )
● Підтримка і розвиток довгострокових стосунків з клієнтами по поточних проектах ; ● Переговори, консультації клієнтів по послугах компанії ; ● Постановка технічних завдань фахівцям, контроль за їх виконанням ; ● Контроль досягнення KPI's по проектах; ● Звітність по сайтах в програмах по аналітикі (Google, Яндекс) ; ● Контроль дебіторської заборгованості (своєчасні оплати і рахунки) ; ● Аналіз розвитку проекту, внесення пропозицій по поліпшенню показника робота, розширення / оптимізація пакетих послуг.

Освіта

Національна Академія статистики, обліку та аудиту
фінансист
повна вища, 08.2014 − 12.2019 (5 років 4 місяці)

Знання мов:

українська, російська - Професійний (експерт)

Додаткова інформація

Особисті якості, хобі, захоплення, навички: 1. Успішно пройшла навчання в "Школі телефонних продажів" ( Маю сертифікат) 2.Особисті якості: - уміння працювати із запереченнями, навички управління мотивацією клієнта; - уміння скласти грамотну комерційну пропозицію; - навички ведення ділових переговорів з першими особами компанії, грамотна мова; - впевнене володіння ПК

10.2017 – 10.2018

Account manager EVO company (Prom .ua), м. Київ,вул. Харківське шосе, 201-203

Основні обов'язки:

● Підтримка і розвиток довгострокових стосунків з клієнтами по поточних проектах ;

● Переговори, консультації клієнтів по послугах компанії ;

● Постановка технічних завдань фахівцям, контроль за їх виконанням ;

● Контроль досягнення KPI's по проектах;

● Звітність по сайтах в програмах по аналітикі (Google, Яндекс) ;

● Контроль дебіторської заборгованості (своєчасні оплати і рахунки) ;

● Аналіз розвитку проекту, внесення пропозицій по поліпшенню показника робота, розширення / оптимізація пакетих послуг.

01.2014 – 10.2017

Головний фахівець з обслуговування клієнтів малого бізнесу ПАО "СБЕРБАНК", м. Київ, вул. В. Гетьмана, 1 А

Основні обов'язки:

●Підготовка та проведення переговорів з директорами та бухгалтерами підприємств, з метою залучення їх в якості потенційних кліентів

●Комплексне та якісне обслуговування клієнтів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

● Надання інформації про продукти та послуги Банку існуючим та потенціальним клієнтам;

●Відкриття/закриття поточних, ощадних, депозитних рахунків клієнтам представникам корпоративного та малого бізнесу;

●Підготовка договорів щодо розрахунково-касового обслуговування, договорів депозитної лінії тощо;

● Проведення ідентифікації клієнтів вимогам фінансового моніторингу;

●Своєчасна передача документів до архіву

10.2012-01.2014

Старший касир ПАТ «Авант-Банк»м. Київ, вул. Мельникова, 1

Основні обов'язки:

Прийом усіх видів платежів клієнтів - фізичних та юридичних осіб;

Здійснення операцій з готівковими коштами в національній та іноземній валюті; Здійснення грошових переказів;

Прийом та видача коштів (поточні, депозитні рахунки);

Сортування, обробка, формування грошової готівки;

Прийом до виконання, оформлення і підготовка касових документів згідно облікової політики й інструкцій щодо касових операцій;

Дотримання стандартів якісного обслуговування клієнтів; перехресний продажів банківських продуктів.

06.2011-08.2012

Старший касир ПАТ «Платинум Банк»м. Київ, вул. Амосова,3

07.2010-06.2011

Старший касир ПАТ «Альфа-Банк», м. Київ, пр-т Московський, 9

07.2008-07.2010

Фахівець з операційно-касового обслуговування АКІ «УкрСиббанк», м. Київ, вул. Жилянська, 59

05.2006-07.2008

Адміністратор торгового залу супермаркету "Велика Кишеня" (ТОВ «Квіза-Трейд») м. Київ, пр-т Ак. Глушкова, 36

Основні обов'язки:

Ефективна організація роботи магазину;

●Допомога директору в формуванні бюджету по витратах і доходах магазину;

●Організація роботи персоналу;

●Контроль якості обслуговування покупців.

●Контроль дотримання стандартів роботи;

●Участь в інвентаризації;

●Ведення звітності.

ОСВІТА

2014-2017 Національна Академія статистики,обліку та аудита за напрямком «Фінанси і кредит» (бакалавр)

Спеціальність : фінансист

На данний момент продовжую начатися в Національній Академіі статистики та аудиту на магістратурі.

1999-2003 Київський міський педагогічний коледж (бакалавр)

Спеціальність : вчитель початкових класів

ОСОБИСТІ ДАНІ

Дата народження 17 листопада 1983 рік.

Особисті якості:

- уміння працювати із запереченнями, навички управління мотивацією клієнта;

- уміння скласти грамотну комерційну пропозицію;

- навички ведення ділових переговорів з першими особами компанії, грамотна мова;

- впевнене володіння ПК

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору