UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Дане резюме вже не актуально.

Воно було збережено на сайті і поміщено в архів резюме в ознайомлювальних цілях.

Знайти схожі резюме

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяБухгалтер

Заблоковано
15 000 грн.
  3 лютого 2020  Місто: Київ
Вік:38 років
Режим роботи:повний робочий день
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
Готова до відряджень

Досвід роботи

Бухгалтер
ТОВ " Обрій-2000" (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт), Стоянка
04.2019 − 10.2019 (5 місяців)

Ведення та обробка первинної документації виписка рахунків фактур, актів виконаних робіт.

Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних. Підготовка довідок по заробітній платі для працівників.

Ведення кадрової документації прийняття співробітників на роботу, складання штатного розкладу, табелю робочого часу, наказів, особових справ.

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

бухгалтер
ФОП Бондарєва І.А. (Громадське харчування), Ірпінь
02.2018 − 04.2019 (1 рік 2 місяці)

Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку.

Ведення та обробка первинної документації виписка рахунків фактур, накладних, актів виконаних робіт,складання авансових звітів.

Нарахування та проведення заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних. Складання звітності по заробітній платі ЕСВ, 1ДФ. Соцстрах. Підготовка довідок по заробітній платі для працівників.

Ведення кадрової документації прийняття співробітників на роботу, складання штатного розкладу, табелю робочого часу, наказів, особових справ.

Робота з системою «Клієнт – Банк»,проведення банківських операцій, платіжні доручення ведення та розноска банківських виписок.

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

Проведення розрахунків з постачальниками та підрядчикам, виписка рахунків фактура, накладних, актів звірок, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Проведення інвентаризації на складі підприємства.

Складання податкової та статистичної звітності.

Реєстрація ФОП в державних органах.

Відкриття поточних рахунків в банках.

Робота з системою Ліга Закон, m.e.doc, Internet, та інші програми.

Досвідчений користувач ПК, MS Office,1:С Підприємство7.7, 1:С 8.3 ,клієнт банк.

Бухгалтер
ПП "Верхпрестиж" (Громадське харчування), Київ
10.2016 − 02.2018 (1 рік 4 місяці)

Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку.

Ведення та обробка первинної документації виписка рахунків фактур, накладних, актів виконаних робіт,складання авансових звітів.

Нарахування та проведення заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних. Складання звітності по заробітній платі ЕСВ, 1ДФ. Соцстрах. Підготовка довідок по заробітній платі для працівників.

Ведення кадрової документації прийняття співробітників на роботу, складання штатного розкладу, табелю робочого часу, наказів, особових справ.

Робота з системою «Клієнт – Банк»,проведення банківських операцій, платіжні доручення ведення та розноска банківських виписок.

Облік касових операцій, ведення каси підприємства, виписка видаткових та прибуткових ордерів, ведення касової книги.

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

Облік ПДВ: виписка податкових накладних, рознесення податкових накладних, формування реєстру податкових накладних, складання звіту.

Проведення розрахунків з постачальниками та підрядчикам, виписка рахунків фактура, накладних, актів звірок, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Ведення ФОП на єдиному податку -2 група.

Проведення інвентаризації на складі підприємства.

Складання податкової та статистичної звітності.

Подача документів на отримання ліцензій для підприємства,дозвільних документів. Робота з податковою, фондами, статистика, державні реєстратори, нотаріус.

Проходження перевірок ТОВ/ФОП.

Реєстрація ТОВ/ФОП в державних органах.

Відкриття поточних рахунків в банках.

Ліквідація ТОВ, ФОП, ПП звірки с фондами, податковій службі.

Робота з системою Ліга Закон, m.e.doc, Internet, та інші програми.

Досвідчений користувач ПК, MS Office,1:С Підприємство7.7, клієнт банк.

бухгалтер
ТОВ "Мандри за смаком" (Громадське харчування), Київ
10.2015 − 10.2016 (1 рік )

Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку.

Ведення та обробка первинної документації виписка рахунків фактур, накладних, актів виконаних робіт,складання авансових звітів.

Нарахування та проведення заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних. Складання звітності по заробітній платі ЕСВ, 1ДФ. Соцстрах. Підготовка довідок по заробітній платі для працівників.

Ведення кадрової документації прийняття співробітників на роботу, складання штатного розкладу, табелю робочого часу, наказів, особових справ.

Робота з системою «Клієнт – Банк»,проведення банківських операцій, платіжні доручення ведення та розноска банківських виписок.

Облік касових операцій, ведення каси підприємства, виписка видаткових та прибуткових ордерів, ведення касової книги.

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

Облік ПДВ: виписка податкових накладних, рознесення податкових накладних, формування реєстру податкових накладних, складання звіту.

Проведення розрахунків з постачальниками та підрядчикам, виписка рахунків фактура, накладних, актів звірок, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

бухгалтер
ТОВ "Форсаж Клуб" ТОВ "Індіго - Клаб" (Громадське харчування ), Київ
05.2006 − 10.2015 (9 років 5 місяців)

Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку.

Ведення та обробка первинної документації виписка рахунків фактур, накладних, актів виконаних робіт,складання авансових звітів.

Нарахування та проведення заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних. Складання звітності по заробітній платі ЕСВ, 1ДФ. Соцстрах. Підготовка довідок по заробітній платі для працівників.

Ведення кадрової документації прийняття співробітників на роботу, складання штатного розкладу, табелю робочого часу, наказів, особових справ.

Робота з системою «Клієнт – Банк»,проведення банківських операцій, платіжні доручення ведення та розноска банківських виписок.

Облік касових операцій, ведення каси підприємства, виписка видаткових та прибуткових ордерів, ведення касової книги.

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

Облік ПДВ: виписка податкових накладних, рознесення податкових накладних, формування реєстру податкових накладних, складання звіту.

Проведення розрахунків з постачальниками та підрядчикам, виписка рахунків фактура, накладних, актів звірок, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Ведення ФОП на єдиному податку -2 група.

Проведення інвентаризації на складі підприємства.

Складання податкової та статистичної звітності.

Подача документів на отримання ліцензій для підприємства,дозвільних документів. Робота з податковою, фондами, статистика, державні реєстратори, нотаріус.

Проходження перевірок ТОВ/ФОП.

Реєстрація ТОВ/ФОП в державних органах.

Відкриття поточних рахунків в банках.

Ліквідація ТОВ, ФОП, ПП звірки с фондами, податковій службі.

Робота з системою Ліга Закон, m.e.doc, Internet, та інші програми.

Досвідчений користувач ПК, MS Office,1:С Підприємство7.7, клієнт банк.

Бухгелтер
Підприємство студентського харчування КАДІ. (Громадське харчування ), Київ
11.2005 − 04.2006 (5 місяців)

Організація і ведення бухгалтерського і податкового обліку.

Ведення та обробка первинної документації виписка рахунків фактур, накладних, актів виконаних робіт,складання авансових звітів.

Нарахування та проведення заробітної плати, лікарняних, відпускних, декретних. Складання звітності по заробітній платі ЕСВ, 1ДФ. Соцстрах. Підготовка довідок по заробітній платі для працівників.

Ведення кадрової документації прийняття співробітників на роботу, складання штатного розкладу, табелю робочого часу, наказів, особових справ.

Робота з системою «Клієнт – Банк»,проведення банківських операцій, платіжні доручення ведення та розноска банківських виписок.

Облік касових операцій, ведення каси підприємства, виписка видаткових та прибуткових ордерів, ведення касової книги.

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

Облік ПДВ: виписка податкових накладних, рознесення податкових накладних, формування реєстру податкових накладних, складання звіту.

Проведення розрахунків з постачальниками та підрядчикам, виписка рахунків фактура, накладних, актів звірок, контроль кредиторської та дебіторської заборгованості.

Бухгалтер 2-ї категорії.
Національна академія наук України Інститут телекомунікації і глобального Інформаційного простору. (Науковий інститут ), Київ
08.2004 − 09.2005 (1 рік 1 місяць)

Облік оборотних малоцінних і швидкозношуваних предметів, проведення та списання.

Облік відображення операцій з руху основних засобів.

Освіта

Міжрегіональна Академія управління персоналом (Київ)
Облік і аудит
повна вища, 10.2006 − 05.2012 (5 років 7 місяців)
Київський кооперативний економічно – правовий коледж (Київ)
Бухгалтерський облік
середньо-спеціальна, 09.2001 − 08.2004 (2 роки 11 місяців)

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору