UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Фінансист, бухгалтер в Києві
  5. Фінансист, бухгалтер
Запропонувати вакансію
Резюме Фінансист, бухгалтер
Олішевська Юлія

Фінансист, бухгалтер

Заблоковано
 30 квітня  Місто: Київ
Вік:33 роки
Режим роботи:віддалена робота, разова робота, плаваючий графік роботи
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Управлінець, фінансист, бухгалтер
ФОП (Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит), Київ
01.2011 − По теперішній час (13 років 11 місяців)

Вітаю!

Мене звати Юлія! Понад 10 років я супроводжую мікро, малий, середній та великий бізнеси.

За весь цей час, тисячі клієнтів, завдяки моїй професійній допомозі зуміли:

  1. зареєструвати підприємницьку діяльність, відновити та налагодити ведення бухгалтерського обліку; 
  2. впровадити фінансовий та управлінський облік в бізнесі (послуги, роботи, виробництво, оптова та роздрібна торгівля);
  3. розробити бізнес-модель;
  4. сформувати стратегію розвитку бізнесу;
  5. впровадити антикризові рішення;
  6. описати бізнес-процеси в середині компанії;
  7. провести реорганізацію та реструктуризацію відділів та бізнесу, в цілому;
  8. описати регламенти роботи та створили посадові інструкції;
  9. сформувати надійну команду, відповідно по цінностям;
  10. розробити монетарну та немонерарну політику для працівників/клієнтів/постачальників;
  11. заробляти гроші.

Моє кредо: прибуток там, де є управління фінансами бізнесу через цифри, при умові наявності якісних ресурсів.

Якщо Ви стомилися від фінансової рутини, яка не приносить Вам задоволення - делегуйте це мені!

Якщо Ви стомилися від постійних виправдань Вашого бухгалтера стосовно "винекнень" штрафів та пені - звертайтесь до мене за консультацією!

Якщо Ви стомилися постійно чути від Вашого бухгалтера, що "ексель - це не її робота", а "у програмі однією кнопкою звіт так легко не формується" - звертайтесь до мене за консультацією!

Якщо Ви стомилися постійно чути від менеджерів з продажу, що "заповнювати таблички - це даремна витрата часу" - звертайтесь до мене за корпоративним навчанням!


Вихід завжди є з потрібними людьми!

Мої ключові навички:

Найголовніше - це мій індивідуальний підхід!


По-маленьку, опишу:

1. Оптимізація та планування фінансових потоків компанії завдяки фінансовому та стратегічному плануванню, а саме: організація грошових потоків в компанії для оптимального, ефективного використання та забезпечення покриття тимчасових касових розривів;
2. Створення систем бюджетування та аналізу управлінської звітності шляхом ведення платіжного календаря, звіту про рух грошових коштів (CashFlow), звіту про прибутки/збитки (формування фінансових результатів) (P&L), балансу (фінансового стану) компанії (Balance) станом на сьогодні/тиждень/місяць/квартал/рік та аналіз ключових показників компанії;
3. Контроль та аналіз дебіторської та кредиторської заборгованостей;
4. Досвід впровадження фінансового менеджменту у компаніях;
5. Знання податкового законодавства;
• Досвід ведення бухгалтерського обліку та кадрового діловодства;
• Досвід податкового планування;
• Досвід розробки організаційних структур, опису бізнес-процесів (The Hubbart Management System і не тільки);
• Автоматизація бізнес-процесів;
• Успішний супровід при проходженні перевірок та аудитів компанії.

Вихід завжди є з потрібними людьми!

Освіта

Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного (Київ)
Факультет "Економіки транспорту", спеціальність "Облік і аудит"
повна вища, 09.2007 − 12.2012 (5 років 2 місяці)

Знання мов:

Українська - Високий рівень (вільно), Англійська - Нижче середнього

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: Професійні та інші навички: 1. Прогресивний підхід до організації роботи. 2. MS Office: Powerpoint, Word, Excel, Project, Google Sheets (вміння будувати таблиці, написання формул, робота зі зведеними таблицями); побудова графіків; 3. 1С 7.7, 8.0, 8.2, 8.3, БУ (версія 2.0), УТП, ЗУП, КОРП; 4. Кошторисна документація; 5. Супровід ФОП, ТОВ; 6. Ведення ЗЕД; 7. Клієнт-банк, платіжні системи Wise, PayPal, Binance, Fondy, Wayforpay, облік фінансово-кредитних механізмів; 8. М.E.Док, Сота, Соната, Електронний кабінет, ВЧАСНО; 9. СКТ «Глобус».
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Вірю в людей!
Мета пошуку роботи, побажання до місця роботи: Бажання жити у вільній та процвітаючій Україні!

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору