UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Хоролі
  4. Резюме Бухгалтер в
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер
Затуливітер Яна

Бухгалтер

Заблоковано
20 000 грн.
 23 лютого  Місто: Хорол
Вік:33 роки
Режим роботи:повний робочий день, віддалена робота, часткова зайнятість
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит; Виробництво; Сільське господарство, агробізнес
 Перебуваю в шлюбі  Є діти 
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Затуливітер Яна Юріївна

Дата народження: 02.05.1990 р.

Місто: Хорол



Ціль: отримання роботи на посаді бухгалтера

Освіта:

2005-2009 р. Міжрегіональний центр професійної перепідготовки звільнених у запас військовослужбовців м. Хорол, спеціальність «Бухгалтерський облік» ,диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).

2012-2015 р. Полтавська Державна Аграрна Академія, факультет «Облік і фінанси», спеціальність «Облік і аудит», диплом бакалавра (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

Бухгалтер

червень 2009 – листопад 2018 р. «ТОВ Аф. Хорольська ,ВП Хорольський КЗ », с. Петракіївка ,Хорольського р-ну

Функціональні обов’язки:

  • ведення обліку і оформлення операцій із зерном
  • прийом, обробка і контроль первинної інформації
  • оформлення рахунків клієнтам, актів виконаних робіт ,податкових накладних.
  • ведення бланків суворої звітності
  • складання бухгалтерської та статистичної звітності
  • робота у програмі 1С: Підприємство
  • робота у програмі АРМ «Реєстратор» (Реєстр складських документів на зерно)
  • ведення дебіторської заборгованості,оформлення актів звірки
  • відновлення обліку
  • оформлення операцій по реалізації зерна

Бухгалтер

листопад 2018 - грудень 2020 р. «Відділ ОМСКТ П- Багачанської с/р» с.Покровська Багачка ,Хорольського р-ну.

Функціональні обов’язки:

  • ведення обліку необоротних активів, запасів та оформлення документів,щодо їх руху (надходження,переміщення,списання)
  • прийом, обробка і контроль первинної інформації
  • входила до складу інвентаризаційної комісії, проводила інвентаризацію та оформляла відповідні документи по інвентаризації
  • робота в програмі «ІС-ПРО»
  • ведення документів по складах
  • формування документації по списанню ТМЦ
  • Професійні навички:
  • володію комп’ютером (знання MS Office, 1С:Підприємство, «ІС-ПРО», АРМ «Реєстратор» )
  • володіння оргтехнікою: факс, принтер,сканер, копіювальне обладнання
  • досвід ведення бухгалтерського обліку від первинної документації до формування та здачі звітності
  • досвід проходження перевірок контролюючими органами
  • уміння працювати в команді
  • Особисті якості:
  • Відповідальність,комунікабельність,уважність до деталей,уміння виконувати декілька задач одночасно,слухати співрозмовника
  • Додаткова інформація:
  • Сімейний стан: заміжня
  • Діти: так

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору