UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Бухгалтер в Києві
  5. Бухгалтер
Запропонувати вакансію
Резюме Бухгалтер
Сальников Кирилл

Бухгалтер

Заблоковано
25 000 грн.
  6 лютого 2023  Місто: Київ
Вік:45 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Бухгалтерія, фінанси, облік/аудит
 Перебуваю в шлюбі  Є діти  Готовий до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Опис

Сальніков Кирило Вікторович

Адреса: м.Київ, вул. Турівська 18.


Бажана посада та заробітна плата

Бухгалтер (бухгалтерський, управлінський облік)

Зайнятість: повна зайнятість

Графік роботи: повний день

Заробітна плата: 25000 грн/міс

Досвід роботи (18 років)


ТОВ “Еверест” (відділення американської логістичної компанії Everest Transportation Systems).

2 роки. Accounting Specialist

Основні обов'язки:

1. Проведення платежів клієнтів (ACH, кредитні картки, чеки).

2. Контроль взаєморозрахунків і проведення звірок з постачальниками і покупцями.

3. Робота з ключовими клієнтами для створення особливих умов (розробка спеціальних рахунків, розміщення даних на порталах клієнтів).

4. Перевірка документації постачальників.

Досягнення:

1. Створення консолідованого інвойсу для Dollar General Corporation - однієї з американських мереж магазинів роздрібної торгівлі.

2. Створення консолідованого файлу для завантаження інвойсів на портал Cabinetworks Group - виробника/дистриб'ютора меблів для кухні в США.





ТОВ «Рояль Канін Україна» (входить до групи компаній ТОВ «Марс») 14 років. Старший бухгалтер

Основні обов'язки:

1. Ведення бухгалтерського обліку на ділянках: реалізація, основні засоби, підзвітні особи.

2. Ведення податкового обліку: проведення та реєстрація податкових накладних в ЄРПН по зобов’язаннях, контроль реєстрації та проведення податкових накладних від постачальників, контроль складових формули реєстраційного ліміту, перевірка декларації з ПДВ.

3. Контроль взаєморозрахунків і проведення звірок з постачальниками і покупцями.

4. Підготовка документів до податкових перевірок.

5. Участь в проведенні інвентаризації.

6. Корпоративна звітність: проведення логістичних витрат з собівартості, проведення залишків рекламних матеріалів на складі

Досягнення:

1. Три успішних інтеграції всіх бізнес процесів: а) з 1Cv.7 на 1Сv.8; б) з 1Сv.8 на Microsoft Dynamics v.1; в) з Microsoft Dynamics v.1 на Microsoft Dynamics v.2.

2. Створення зрозумілої процедури оновлення цін в системі, замовлення товарів клієнтами.

3. Оптимізація кредитних лімітів, операцій з окремими групами товарів

4. Комунікація з банком щодо створення пільгових умов для компанії.

ТОВ «Гемені» (офіційний представник 20th Century Studios в Україні)

Бухгалтер (01/2006 – 08/2006)

- ПДВ, вхідні платежі

Основні навички

Податкова звітність, основні засоби, реалізація товарів і послуг, первинна документація, «ТМЦ», «Банк - клієнт», бухгалтерський облік

Рекомендації

По запросу

Освіта

Спеціалист з економіки

Національний Технічний Університет України (КПІ)

Про мене

Досвід роботи в сфері ведення бухгалтерського та податкового обліку понад 10 років.

Досвід роботи в сферах: оптова торгівля.

Досвід постановки обліку з нуля і відновлення ділянок бухгалтерського обліку.

Знання ділянок бухгалтерського обліку: первинні документи, банк, реалізація, основні засоби, підзвітні особи.

Розвинені аналітичні навички. Уміння працювати з великим об'ємом інформації.

Досвід побудови ефективних відносин з суміжними підрозділами і контрагентами.

Уміння працювати в режимі багатозадачності.

Уважність і відповідальність.

Орієнтація на результат.

Впевнене володіння пакетом MS Office (Word, Excel), 1С Бухгалтерія, Торгівля і склад 7.7, 8.0, 8.2, 8.3, Microsoft Dinamics (Navision), NetSuite, Revenova

Знання мов

Українська - рідні

англійська - advanced

французька - beginner

німецька - beginner

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору